Κινητική αδεξιότητα και μαθησιακές δυσκολίες : μια πρώτη προσέγγιση στην ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση /

Μετά από είκοσι και πλέον έτη εμπειρικής παρατήρησης-παρακολούθησης μαθητών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση που παρουσιάζουν δυσκολίες, και παράλληλη σχετική επιμόρφωση, μας δημιουργήθηκε το επιστημονικό ενδιαφέρον να ερευνήσουμε μεθοδικά και με επιστημονικό εργαλείο, εκείνο που είχαμε διαπιστώσει εμπει...

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile nagusia: Λίβερη-Καντερέ, Αναστασία (Egilea)
Formatua: Liburua
Hizkuntza:Greek
Argitaratua: Κέρκυρα : Εκδόσεις ΑΛΔΕ, 2010
Gaiak:
Deskribapena
Gaia:Μετά από είκοσι και πλέον έτη εμπειρικής παρατήρησης-παρακολούθησης μαθητών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση που παρουσιάζουν δυσκολίες, και παράλληλη σχετική επιμόρφωση, μας δημιουργήθηκε το επιστημονικό ενδιαφέρον να ερευνήσουμε μεθοδικά και με επιστημονικό εργαλείο, εκείνο που είχαμε διαπιστώσει εμπειρικά: ότι δηλαδή αρκετές φορές οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες έχουν και κινητικές δυσκολίες σε διάφορους τομείς (γραφοκινητικές, ισορροπίας, προσανατολισμού κ.α.). (. . .) Στην παρούσα εργασία μελετήθηκε για πρώτη φορά στην ελληνική πραγματικότητα η πιθανότητα της συνύπαρξης Μαθησιακών Δυσκολιών και Κινητικής Αδεξιότητας.
Deskribapen fisikoa:101 σ. ; 30 εκ.
Bibliografia:Περιέχει βιβλιογραφία
ISBN:978-960-9451-04-8