Κινητική αδεξιότητα και μαθησιακές δυσκολίες : μια πρώτη προσέγγιση στην ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση /

Μετά από είκοσι και πλέον έτη εμπειρικής παρατήρησης-παρακολούθησης μαθητών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση που παρουσιάζουν δυσκολίες, και παράλληλη σχετική επιμόρφωση, μας δημιουργήθηκε το επιστημονικό ενδιαφέρον να ερευνήσουμε μεθοδικά και με επιστημονικό εργαλείο, εκείνο που είχαμε διαπιστώσει εμπει...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Autor principal: Λίβερη-Καντερέ, Αναστασία (Autor)
Format: Llibre
Idioma:Greek
Publicat: Κέρκυρα : Εκδόσεις ΑΛΔΕ, 2010
Matèries:
Descripció
Sumari:Μετά από είκοσι και πλέον έτη εμπειρικής παρατήρησης-παρακολούθησης μαθητών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση που παρουσιάζουν δυσκολίες, και παράλληλη σχετική επιμόρφωση, μας δημιουργήθηκε το επιστημονικό ενδιαφέρον να ερευνήσουμε μεθοδικά και με επιστημονικό εργαλείο, εκείνο που είχαμε διαπιστώσει εμπειρικά: ότι δηλαδή αρκετές φορές οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες έχουν και κινητικές δυσκολίες σε διάφορους τομείς (γραφοκινητικές, ισορροπίας, προσανατολισμού κ.α.). (. . .) Στην παρούσα εργασία μελετήθηκε για πρώτη φορά στην ελληνική πραγματικότητα η πιθανότητα της συνύπαρξης Μαθησιακών Δυσκολιών και Κινητικής Αδεξιότητας.
Descripció física:101 σ. ; 30 εκ.
Bibliografia:Περιέχει βιβλιογραφία
ISBN:978-960-9451-04-8