Ψυχοπαιδαγωγικά εργαλεία της νηπιαγωγού : ενίσχυση του ρόλου, ασκήσεις και παιχνίδια για την τάξη /

Το βιβλίο αυτό έχει σαν πρώτο στόχο να εμπλουτίσει το ρόλο της Νηπιαγωγού στην πολυπλοκότητα της σημερινής εποχής. Μέσα από τα θεωρητικά στοιχεία -αλλά και τις πρακτικές επισημάνσεις- διευκολύνεται η οριοθέτηση του ρόλου της..., άρα και η αυτοπροστασία της από την εξουθένωση. Ο δεύτερος στόχος το...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Πυρουνάκη-Λιωνή, Μαρία (VerfasserIn)
Weitere Verfasser: Γραμμένος, Θάνος (HerausgeberIn)
Format: Buch
Sprache:Greek
Veröffentlicht: Αθήνα : Εκδόσεις Θυμάρι, 2016
Ausgabe:1η έκδ.
Schriftenreihe:Αγωγή : Παιχνίδια και αγωγή νηπιακής και παιδικής ηλικίας ; 1
Ανθρώπινες σχέσεις, αγωγή, συμπεριφορά, υγεία / Θυμάρι
Θυμάρι ; 226
Schlagworte:
Beschreibung
Zusammenfassung:Το βιβλίο αυτό έχει σαν πρώτο στόχο να εμπλουτίσει το ρόλο της Νηπιαγωγού στην πολυπλοκότητα της σημερινής εποχής. Μέσα από τα θεωρητικά στοιχεία -αλλά και τις πρακτικές επισημάνσεις- διευκολύνεται η οριοθέτηση του ρόλου της..., άρα και η αυτοπροστασία της από την εξουθένωση. Ο δεύτερος στόχος του βιβλίου είναι να διευκολύνει άμεσα και πρακτικά την Νηπιαγωγό στο καθημερινό της έργο με τα παιδιά. Εφαρμόζοντας τις "ασκήσεις για την τάξη", προάγει βασικά ζητούμενα του ψυχοπαιδαγωγικού σκοπού του Νηπιαγωγείου ως θεσμού. Συγκεκριμένα, προάγει την ένταξη των παιδιών στην τάξη, την αποδοχή και την αξιοποίηση της διαφορετικότητας, τη συνεργασία και την επικοινωνία μεταξύ τους.
Beschreibung:195 σ. : εικ., πίν., σχημ. ; 25 εκ.
Bibliographie:Περιλαμβάνει βιβλιογραφία
ISBN:978-960-349-139-2