Σχολική υγιεινή /

Η υγιεινή, η επιστήμη δηλαδή που έχει σκοπό την πρόληψη της ασθένειας, έχει σημειώσει αλματώδη πρόοδο τον τελευταίο αιώνα, συμβάλλοντας -μαζί με την Ιατρική- στη βελτίωση της ποιότητας ζωής μας και στην αύξηση του προσδόκιμου επιβίωσης. Τις γνώσεις και τις συνήθειες μιας υγιεινής ζωής, η οποία μας δ...

पूर्ण विवरण

में बचाया:
ग्रंथसूची विवरण
मुख्य लेखक: Νεστορίδου, Αικατερίνη (लेखक)
अन्य लेखक: Δασκαλάκη, Αναστασία (व्याख्याता)
स्वरूप: पुस्तक
भाषा:Greek
प्रकाशित: Αθήνα : Εκδόσεις Βήτα, 2014
संस्करण:2η έκδ., επαυξ. και επικαιρ.
विषय:
LEADER 03923namaa2200325 4500
001 main_51776
003 GR-kkKDBK
005 20191001215457.0
006 a|||||r|||||||||||
008 170222s2014uuuugr#a|||er|||| 000|0 gre d
020 |a 978-960-452-193-7 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 371.7 
100 1 |4 aut  |a Νεστορίδου, Αικατερίνη  |9 21625 
245 1 0 |a Σχολική υγιεινή /  |c Αικατερίνη Νεστορίδου ; εικονογράφηση Αναστασία Δασκαλάκη 
250 |a 2η έκδ., επαυξ. και επικαιρ. 
260 |a Αθήνα :  |b Εκδόσεις Βήτα,  |c 2014 
300 |a 192 σ. :  |b εικ. ;  |c 24 εκ. 
504 |a Περιλαμβάνει ελληνική και ξένη βιβλιογραφία 
520 |a Η υγιεινή, η επιστήμη δηλαδή που έχει σκοπό την πρόληψη της ασθένειας, έχει σημειώσει αλματώδη πρόοδο τον τελευταίο αιώνα, συμβάλλοντας -μαζί με την Ιατρική- στη βελτίωση της ποιότητας ζωής μας και στην αύξηση του προσδόκιμου επιβίωσης. Τις γνώσεις και τις συνήθειες μιας υγιεινής ζωής, η οποία μας δίνει τα εχέγγυα για την πνευματική και ψυχική υγεία στον υπόλοιπο βίο μας, τις αποκτούμε πρωτίστως στο οικογενειακό περιβάλλον και στο σχολείο, όπως τονίζει στον πρόλογο του παρόντος τόμου ο καθηγητής Γ.Π. Χρούσος. Ειδικά το σχολικό περιβάλλον αποτελεί εδώ και δεκαετίες, από τη μια πλευρά το μέρος όπου τα παιδιά ενημερώνονται για θέματα που αφορούν τη ζωή και την υγεία τους, και από την άλλη την εστία όπου αναδύονται συμπεριφορές και κίνδυνοι που θέτουν σε δοκιμασία την υγεία και την ωριμότητα του κοινωνικού ιστού. Στο βιβλίο αυτό αναλύονται με γνώση τα σημαντικότερα προβλήματα υγείας των παιδιών, οι κίνδυνοι από πλήθος ασθενειών και περιβαλλοντικών παραγόντων, αλλά και φαινόμενα όπως η κακοποίηση, η παραμέληση και ο σχολικός εκφοβισμός. Κατόπιν περιγράφονται οι σύγχρονες θέσεις της επιστήμης σχετικά με την ανοσοποίηση, τα λοιμώδη νοσήματα, τις κτηριακές εγκαταστάσεις και τη διατροφή στο σχολείο, με σκοπό να δοθεί με έγκυρο και συστηματικό τρόπο μια κατά το δυνατόν συνολική πρόταση για τη βελτίωση της σχολικής υγιεινής. 
650 4 |a Αγωγή υγείας  |9 68348 
650 4 |a Παιδιά  |x Υγεία και υγιεινή 
650 4 |a Παιδιά  |x Ψυχική υγεία  |9 53960 
650 4 |a Σχολική υγιεινή  |9 54340 
700 1 |4 ill  |a Δασκαλάκη, Αναστασία  |9 21626 
700 1 |a Νεστορίδου, Αικατερίνη  |t Σχολική υγιεινή  |9 121929 
710 2 |4 pbl  |a Βήτα Ιατρικές Εκδόσεις  |9 27986 
942 |c BK 
999 |c 55700  |d 55700 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 371_700000000000000_ΝΕΣ  |7 0  |9 71671  |a KDBK  |b KDBK  |d 2017-02-22  |e Αγορά  |i 00832017  |l 2  |o 371.7 ΝΕΣ  |p 00832017  |r 2019-04-29  |w 2019-04-29  |y BK