Bullying, και όμως νικιέται : μια νέα στρατηγική για γονείς, παιδαγωγούς, παιδιά και όλους τους άλλους /

Ανασκοπώντας την εμπειρία σχετικά με το bullying και την αντιμετώπισή του, προκύπτει μια κρίσιμη διαπίστωση: Έχουμε ακόμη πολύ δρόμο να κάνουμε για να αναχαιτίσουμε και να καταπολεμήσουμε αυτό το αρνητικότατο φαινόμενο. 'Αρα υπάρχει και χώρος και ανάγκη για περαιτέρω εμβάθυνση και επεξεργασία λ...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Κύριοι συγγραφείς: Γιαννακοπούλου, Δήμητρα (Συγγραφέας), Σιδέρης, Νίκος, 1952- (Συγγραφέας), Χαραμής, Παύλος (Συγγραφέας)
Format: Knjiga
Jezik:Greek
Izdano: Αθήνα : Μεταίχμιο, 2016
Teme:
LEADER 03823namaa2200313 4500
001 main_51758
003 GR-kkKDBK
005 20191001215455.0
006 a|||||r|||||||||||
008 170222s2016uuuugr#a|||gr|||| 000|0 gre d
020 |a 978-618-03-0465-7 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 371.7 
100 1 |4 aut  |a Γιαννακοπούλου, Δήμητρα  |9 21602 
245 1 0 |a Bullying, και όμως νικιέται :  |b μια νέα στρατηγική για γονείς, παιδαγωγούς, παιδιά και όλους τους άλλους /  |c Νίκος Σιδέρης, Δήμητρα Γιαννακοπούλου, Παύλος Χαραμής 
260 |a Αθήνα :  |b Μεταίχμιο,  |c 2016 
300 |a 251 σ. :  |b εικ. ;  |c 21 εκ. 
520 |a Ανασκοπώντας την εμπειρία σχετικά με το bullying και την αντιμετώπισή του, προκύπτει μια κρίσιμη διαπίστωση: Έχουμε ακόμη πολύ δρόμο να κάνουμε για να αναχαιτίσουμε και να καταπολεμήσουμε αυτό το αρνητικότατο φαινόμενο. 'Αρα υπάρχει και χώρος και ανάγκη για περαιτέρω εμβάθυνση και επεξεργασία λύσεων του προβλήματος. Μια νέα συμβολή λοιπόν έχει και θέση και νόημα. Τέτοιο είναι το πνεύμα που διέπει και την παρούσα ανάλυση και πρόταση, η οποία εκτίθεται σε τέσσερα βήματα: 1.Επισκόπηση της βιβλιογραφίας 2.Η εμπειρία του bullying στο ελληνικό σχολείο 3.Μηχανισμοί του bullying 4.Για μια νέα στρατηγική καταπολέμησης του bullying (Εδώ περιλαμβάνονται και η ανάλυση και το γενικό περίγραμμα, αλλά και συγκεκριμένες, άμεσα εφαρμόσιμες προτάσεις για υλοποίηση στον σχολικό χώρο). Ο πόλεμος ενάντια στο bullying είναι μια μάχη για το φαντασιακό των παιδιών (και όχι μόνο). Πρώτα απ’ όλα, μια μάχη για τις λέξεις. Και υπάρχουν λόγοι ώστε το bullying να αποδίδεται ως «ψευτονταηλίκι». Κύριος στρατηγικός σκοπός είναι η αποδόμηση της φαντασιακής αίγλης του ψευτονταηλικιού. Κύρια μέθοδος για την επίτευξή του, η γελοιοποίησή του. Ώστε όσοι αισθάνονται τον πειρασμό να κάνουν ψευτονταηλίκια να αντιλαμβάνονται ότι δεν τους παίρνει.  
650 4 |a Βία στα σχολεία  |9 62919 
650 4 |a Βία  |x Παιδιά  |9 62150 
650 4 |a Επιθετικότητα στα παιδιά  |9 58281 
650 4 |a Σχολικός εκφοβισμός  |9 58257 
700 1 |4 aut  |a Σιδέρης, Νίκος,  |d 1952-  |9 43949 
700 1 |4 aut  |a Χαραμής, Παύλος  |9 21603 
700 1 |a Γιαννακοπούλου, Δήμητρα  |t Bullying, και όμως νικιέται : μια νέα στρατηγική για γονείς, παιδαγωγούς, παιδιά και όλους τους άλλους  |9 121910 
710 2 |4 pbl  |a Μεταίχμιο  |9 26004 
942 |c BK 
999 |c 55681  |d 55681 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 371_700000000000000_ΣΙΔ  |7 0  |9 71651  |a KDBK  |b KDBK  |d 2017-02-22  |e Αγορά  |i 00662017  |l 4  |o 371.7 ΣΙΔ  |p 00662017  |r 2019-04-29  |w 2019-04-29  |y BK