Bullying, και όμως νικιέται : μια νέα στρατηγική για γονείς, παιδαγωγούς, παιδιά και όλους τους άλλους /
Ανασκοπώντας την εμπειρία σχετικά με το bullying και την αντιμετώπισή του, προκύπτει μια κρίσιμη διαπίστωση: Έχουμε ακόμη πολύ δρόμο να κάνουμε για να αναχαιτίσουμε και να καταπολεμήσουμε αυτό το αρνητικότατο φαινόμενο. 'Αρα υπάρχει και χώρος και ανάγκη για περαιτέρω εμβάθυνση και επεξεργασία λ...
Shranjeno v:
Κύριοι συγγραφείς: | , , |
---|---|
Format: | Knjiga |
Jezik: | Greek |
Izdano: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
2016
|
Teme: |
LEADER | 03823namaa2200313 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_51758 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20191001215455.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 170222s2016uuuugr#a|||gr|||| 000|0 gre d | ||
020 | |a 978-618-03-0465-7 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | |a 371.7 | |
100 | 1 | |4 aut |a Γιαννακοπούλου, Δήμητρα |9 21602 | |
245 | 1 | 0 | |a Bullying, και όμως νικιέται : |b μια νέα στρατηγική για γονείς, παιδαγωγούς, παιδιά και όλους τους άλλους / |c Νίκος Σιδέρης, Δήμητρα Γιαννακοπούλου, Παύλος Χαραμής |
260 | |a Αθήνα : |b Μεταίχμιο, |c 2016 | ||
300 | |a 251 σ. : |b εικ. ; |c 21 εκ. | ||
520 | |a Ανασκοπώντας την εμπειρία σχετικά με το bullying και την αντιμετώπισή του, προκύπτει μια κρίσιμη διαπίστωση: Έχουμε ακόμη πολύ δρόμο να κάνουμε για να αναχαιτίσουμε και να καταπολεμήσουμε αυτό το αρνητικότατο φαινόμενο. 'Αρα υπάρχει και χώρος και ανάγκη για περαιτέρω εμβάθυνση και επεξεργασία λύσεων του προβλήματος. Μια νέα συμβολή λοιπόν έχει και θέση και νόημα. Τέτοιο είναι το πνεύμα που διέπει και την παρούσα ανάλυση και πρόταση, η οποία εκτίθεται σε τέσσερα βήματα: 1.Επισκόπηση της βιβλιογραφίας 2.Η εμπειρία του bullying στο ελληνικό σχολείο 3.Μηχανισμοί του bullying 4.Για μια νέα στρατηγική καταπολέμησης του bullying (Εδώ περιλαμβάνονται και η ανάλυση και το γενικό περίγραμμα, αλλά και συγκεκριμένες, άμεσα εφαρμόσιμες προτάσεις για υλοποίηση στον σχολικό χώρο). Ο πόλεμος ενάντια στο bullying είναι μια μάχη για το φαντασιακό των παιδιών (και όχι μόνο). Πρώτα απ όλα, μια μάχη για τις λέξεις. Και υπάρχουν λόγοι ώστε το bullying να αποδίδεται ως «ψευτονταηλίκι». Κύριος στρατηγικός σκοπός είναι η αποδόμηση της φαντασιακής αίγλης του ψευτονταηλικιού. Κύρια μέθοδος για την επίτευξή του, η γελοιοποίησή του. Ώστε όσοι αισθάνονται τον πειρασμό να κάνουν ψευτονταηλίκια να αντιλαμβάνονται ότι δεν τους παίρνει. | ||
650 | 4 | |a Βία στα σχολεία |9 62919 | |
650 | 4 | |a Βία |x Παιδιά |9 62150 | |
650 | 4 | |a Επιθετικότητα στα παιδιά |9 58281 | |
650 | 4 | |a Σχολικός εκφοβισμός |9 58257 | |
700 | 1 | |4 aut |a Σιδέρης, Νίκος, |d 1952- |9 43949 | |
700 | 1 | |4 aut |a Χαραμής, Παύλος |9 21603 | |
700 | 1 | |a Γιαννακοπούλου, Δήμητρα |t Bullying, και όμως νικιέται : μια νέα στρατηγική για γονείς, παιδαγωγούς, παιδιά και όλους τους άλλους |9 121910 | |
710 | 2 | |4 pbl |a Μεταίχμιο |9 26004 | |
942 | |c BK | ||
999 | |c 55681 |d 55681 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 371_700000000000000_ΣΙΔ |7 0 |9 71651 |a KDBK |b KDBK |d 2017-02-22 |e Αγορά |i 00662017 |l 4 |o 371.7 ΣΙΔ |p 00662017 |r 2019-04-29 |w 2019-04-29 |y BK |