Πρακτικές διδασκαλίας, μάθησης στο νηπιαγωγείο /
Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζονται δύο ερευνητικά σχέδια που υλοποιήθηκαν σε δύο δημόσια νηπιαγωγεία: το πρώτο αφορά την εφαρμογή δύο "συνήθων διδακτικών καταστάσεων" και εφαρμόστηκε με πρωτοβουλία της εκπαιδευτικού ενώ το δεύτερο - μια "πειραματική κατάσταση" - με πρωτοβουλία της ερ...
में बचाया:
मुख्य लेखक: | |
---|---|
स्वरूप: | पुस्तक |
भाषा: | Greek |
प्रकाशित: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Gutenberg,
2015
|
विषय: |
LEADER | 03867namaa2200325 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_51752 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20191001215455.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 170221s2015uuuugr#af||er|||| 001|0 gre d | ||
020 | |a 978-960-01-1699-1 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | |a 372 | |
100 | 1 | |4 aut |a Μουμουλίδου, Μαρία |9 21597 | |
245 | 1 | 0 | |a Πρακτικές διδασκαλίας, μάθησης στο νηπιαγωγείο / |c Μαρία Μουμουλίδου |
260 | |a Αθήνα : |b Εκδόσεις Gutenberg, |c 2015 | ||
300 | |a 322 σ. : |b πίν., σχημ. ; |c 24 εκ. | ||
504 | |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία και ευρετήρια | ||
520 | |a Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζονται δύο ερευνητικά σχέδια που υλοποιήθηκαν σε δύο δημόσια νηπιαγωγεία: το πρώτο αφορά την εφαρμογή δύο "συνήθων διδακτικών καταστάσεων" και εφαρμόστηκε με πρωτοβουλία της εκπαιδευτικού ενώ το δεύτερο - μια "πειραματική κατάσταση" - με πρωτοβουλία της ερευνήτριας. Η ανάλυση και η σύγκριση των κλινικών και εμπειρικών δεδομένων επιχειρεί να αναδείξει τις πρακτικές διδασκαλίας-μάθησης μέσα από τη μελέτη των λεκτικών και μη λεκτικών αλληλεπιδράσεων των πρωταγωνιστών της στη διαδικασία οικοδόμησης γνώσεων και δεξιοτήτων στα γνωστικά πεδία της γλώσσας (γραφή/ανάγνωση) και των μαθηματικών, αλλά και του λόγου των εκπαιδευτικών για τις διδακτικές τους επιλογές και παρεμβάσεις. Απώτερος σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να κατανοήσει και να εξηγήσει τις ιδιαίτερες αλλά και τις κοινές πτυχές του διδακτικού φαινομένου, όπως αυτό εξελίσσεται σε πραγματικές συνθήκες στο νηπιαγωγείο. Το βιβλίο απευθύνεται κυρίως σε εκπαιδευτικούς - εν ενεργεία και μελλοντικούς - παιδιών προσχολικής ηλικίας με σκοπό να τους προβληματίσει, να τους θέσει σε κατάσταση στοχασμού των καθημερινών διδακτικών τους πρακτικών και ενδεχομένως να τους ωθήσει στην υιοθέτηση εναλλακτικών διδακτικών παρεμβάσεων. | ||
650 | 4 | |a Εκπαίδευση, Προσχολική |x Διδασκαλία |9 67742 | |
650 | 4 | |a Εκπαίδευση, Στοιχειώδης |x Διδασκαλία |9 65641 | |
650 | 4 | |a Εκπαίδευση, Στοιχειώδης |x Προγράμματα δραστηριοτήτων |9 63699 | |
650 | 4 | |a Εκπαίδευση, Στοιχειώδης |x Προγράμματα μαθημάτων |9 54039 | |
650 | 4 | |a Εκπαιδευτικός σχεδιασμός |9 56511 | |
650 | 4 | |a Μάθηση |9 67726 | |
700 | 1 | |a Μουμουλίδου, Μαρία |t Πρακτικές διδασκαλίας, μάθησης στο νηπιαγωγείο |9 121902 | |
710 | 2 | |4 pbl |a Gutenberg |9 27175 | |
942 | |c BK | ||
999 | |c 55673 |d 55673 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 372_000000000000000_ΜΟΥ |7 0 |9 71642 |a KDBK |b KDBK |d 2017-02-21 |e Αγορά |i 00782017 |l 2 |o 372 ΜΟΥ |p 00782017 |r 2019-04-29 |w 2019-04-29 |y BK |