Πρακτικές διδασκαλίας, μάθησης στο νηπιαγωγείο /

Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζονται δύο ερευνητικά σχέδια που υλοποιήθηκαν σε δύο δημόσια νηπιαγωγεία: το πρώτο αφορά την εφαρμογή δύο "συνήθων διδακτικών καταστάσεων" και εφαρμόστηκε με πρωτοβουλία της εκπαιδευτικού ενώ το δεύτερο - μια "πειραματική κατάσταση" - με πρωτοβουλία της ερ...

पूर्ण विवरण

में बचाया:
ग्रंथसूची विवरण
मुख्य लेखक: Μουμουλίδου, Μαρία (लेखक)
स्वरूप: पुस्तक
भाषा:Greek
प्रकाशित: Αθήνα : Εκδόσεις Gutenberg, 2015
विषय:
LEADER 03867namaa2200325 4500
001 main_51752
003 GR-kkKDBK
005 20191001215455.0
006 a|||||r|||||||||||
008 170221s2015uuuugr#af||er|||| 001|0 gre d
020 |a 978-960-01-1699-1 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 372 
100 1 |4 aut  |a Μουμουλίδου, Μαρία  |9 21597 
245 1 0 |a Πρακτικές διδασκαλίας, μάθησης στο νηπιαγωγείο /  |c Μαρία Μουμουλίδου 
260 |a Αθήνα :  |b Εκδόσεις Gutenberg,  |c 2015 
300 |a 322 σ. :  |b πίν., σχημ. ;  |c 24 εκ. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία και ευρετήρια 
520 |a Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζονται δύο ερευνητικά σχέδια που υλοποιήθηκαν σε δύο δημόσια νηπιαγωγεία: το πρώτο αφορά την εφαρμογή δύο "συνήθων διδακτικών καταστάσεων" και εφαρμόστηκε με πρωτοβουλία της εκπαιδευτικού ενώ το δεύτερο - μια "πειραματική κατάσταση" - με πρωτοβουλία της ερευνήτριας. Η ανάλυση και η σύγκριση των κλινικών και εμπειρικών δεδομένων επιχειρεί να αναδείξει τις πρακτικές διδασκαλίας-μάθησης μέσα από τη μελέτη των λεκτικών και μη λεκτικών αλληλεπιδράσεων των πρωταγωνιστών της στη διαδικασία οικοδόμησης γνώσεων και δεξιοτήτων στα γνωστικά πεδία της γλώσσας (γραφή/ανάγνωση) και των μαθηματικών, αλλά και του λόγου των εκπαιδευτικών για τις διδακτικές τους επιλογές και παρεμβάσεις. Απώτερος σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να κατανοήσει και να εξηγήσει τις ιδιαίτερες αλλά και τις κοινές πτυχές του διδακτικού φαινομένου, όπως αυτό εξελίσσεται σε πραγματικές συνθήκες στο νηπιαγωγείο. Το βιβλίο απευθύνεται κυρίως σε εκπαιδευτικούς - εν ενεργεία και μελλοντικούς - παιδιών προσχολικής ηλικίας με σκοπό να τους προβληματίσει, να τους θέσει σε κατάσταση στοχασμού των καθημερινών διδακτικών τους πρακτικών και ενδεχομένως να τους ωθήσει στην υιοθέτηση εναλλακτικών διδακτικών παρεμβάσεων.  
650 4 |a Εκπαίδευση, Προσχολική  |x Διδασκαλία  |9 67742 
650 4 |a Εκπαίδευση, Στοιχειώδης  |x Διδασκαλία  |9 65641 
650 4 |a Εκπαίδευση, Στοιχειώδης  |x Προγράμματα δραστηριοτήτων  |9 63699 
650 4 |a Εκπαίδευση, Στοιχειώδης  |x Προγράμματα μαθημάτων  |9 54039 
650 4 |a Εκπαιδευτικός σχεδιασμός  |9 56511 
650 4 |a Μάθηση  |9 67726 
700 1 |a Μουμουλίδου, Μαρία  |t Πρακτικές διδασκαλίας, μάθησης στο νηπιαγωγείο  |9 121902 
710 2 |4 pbl  |a Gutenberg  |9 27175 
942 |c BK 
999 |c 55673  |d 55673 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 372_000000000000000_ΜΟΥ  |7 0  |9 71642  |a KDBK  |b KDBK  |d 2017-02-21  |e Αγορά  |i 00782017  |l 2  |o 372 ΜΟΥ  |p 00782017  |r 2019-04-29  |w 2019-04-29  |y BK