Διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο /

Σκοπός του βιβλίου είναι η απόκτηση διδακτικής τεχνογνωσίας για τη διδασκαλία των μαθητών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο. Πιο συγκεκριμένα το βιβλίο στοχεύει: 1. Να οριοθετήσει τα άτομα με ειδικές ανάγκες και να προκρίνει ένα σύνολο διδακτικών παραινέσεων για τη διδασκαλία τους. 2. Να π...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Σαλβαράς, Γιάννης (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Εκδόσεις Γρηγόρη, 2016
Θέματα:
LEADER 03321namaa2200301 4500
001 main_51748
003 GR-kkKDBK
005 20191001215454.0
006 a|||||r|||||||||||
008 170221s2016uuuugr#af||er|||| 000|0 gre d
020 |a 978-960-333-765-2 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 371.9 
100 1 |4 aut  |a Σαλβαράς, Γιάννης  |9 21594 
245 1 0 |a Διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο /  |c Γιάννης Σαλβαράς 
260 |a Αθήνα :  |b Εκδόσεις Γρηγόρη,  |c 2016 
300 |a 272 σ. :  |b εικ., πίν. ;  |c 24 εκ. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία 
520 |a Σκοπός του βιβλίου είναι η απόκτηση διδακτικής τεχνογνωσίας για τη διδασκαλία των μαθητών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο. Πιο συγκεκριμένα το βιβλίο στοχεύει: 1. Να οριοθετήσει τα άτομα με ειδικές ανάγκες και να προκρίνει ένα σύνολο διδακτικών παραινέσεων για τη διδασκαλία τους. 2. Να περιγράψει την ένταξη και τη συνεκπαίδευση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο, αξιοποιώντας ερευνητικά δεδομένα. 3. Να αναλύσει τις διαφορές των μαθητών και τους τρόπους που μαθαίνουν. 4. Να πραγματευθεί τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας στο επίπεδο του αναλυτικού προγράμματος. 5. Να εκπονήσει σχέδια διδασκαλίας συνεκπαίδευσης μαθητών. 6. Να επεξεργαστεί ένα σύνολο διαδραστικών ρυθμίσεων προσαρμογής της διδασκαλίας στη συνεκπαίδευση των μαθητών. 7. Να αναπτύξει την οικοσυστημική αξιολόγηση των μαθητών και να διαμορφώσει πρόγραμμα διδακτικής παρέμβασης, εκπονώντας παραδείγματα εφαρμογής. 8. Να διαχειριστεί τη σχολική τάξη στα επίπεδα της πρόληψης και της παρέμβασης. 
650 4 |a Ειδική αγωγή  |9 59580 
650 4 |a Εκπαίδευση, Στοιχειώδης  |x Διδασκαλία  |9 65641 
650 4 |a Μάθηση, Δυσκολίες της  |9 67778 
650 4 |a Παιδιά με ειδικές ανάγκες  |x Εκπαίδευση  |9 66938 
700 1 |a Σαλβαράς, Γιάννης  |t Διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο  |9 121898 
710 2 |4 pbl  |a Γρηγόρης  |9 29778 
942 |c BK 
999 |c 55669  |d 55669 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 371_900000000000000_ΣΑΛ  |7 0  |9 71638  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2017-02-21  |e Αγορά  |i 00952017  |l 17  |m 1  |o 371.9 ΣΑΛ  |p 00952017  |r 2022-05-10  |s 2022-04-26  |w 2019-04-29  |y BK