Διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο /
Σκοπός του βιβλίου είναι η απόκτηση διδακτικής τεχνογνωσίας για τη διδασκαλία των μαθητών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο. Πιο συγκεκριμένα το βιβλίο στοχεύει: 1. Να οριοθετήσει τα άτομα με ειδικές ανάγκες και να προκρίνει ένα σύνολο διδακτικών παραινέσεων για τη διδασκαλία τους. 2. Να π...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Γρηγόρη,
2016
|
| Θέματα: |
| LEADER | 03321namaa2200301 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | main_51748 | ||
| 003 | GR-kkKDBK | ||
| 005 | 20191001215454.0 | ||
| 006 | a|||||r||||||||||| | ||
| 008 | 170221s2016uuuugr#af||er|||| 000|0 gre d | ||
| 020 | |a 978-960-333-765-2 | ||
| 040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
| 082 | 0 | |a 371.9 | |
| 100 | 1 | |4 aut |a Σαλβαράς, Γιάννης |9 21594 | |
| 245 | 1 | 0 | |a Διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο / |c Γιάννης Σαλβαράς |
| 260 | |a Αθήνα : |b Εκδόσεις Γρηγόρη, |c 2016 | ||
| 300 | |a 272 σ. : |b εικ., πίν. ; |c 24 εκ. | ||
| 504 | |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία | ||
| 520 | |a Σκοπός του βιβλίου είναι η απόκτηση διδακτικής τεχνογνωσίας για τη διδασκαλία των μαθητών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο. Πιο συγκεκριμένα το βιβλίο στοχεύει: 1. Να οριοθετήσει τα άτομα με ειδικές ανάγκες και να προκρίνει ένα σύνολο διδακτικών παραινέσεων για τη διδασκαλία τους. 2. Να περιγράψει την ένταξη και τη συνεκπαίδευση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο, αξιοποιώντας ερευνητικά δεδομένα. 3. Να αναλύσει τις διαφορές των μαθητών και τους τρόπους που μαθαίνουν. 4. Να πραγματευθεί τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας στο επίπεδο του αναλυτικού προγράμματος. 5. Να εκπονήσει σχέδια διδασκαλίας συνεκπαίδευσης μαθητών. 6. Να επεξεργαστεί ένα σύνολο διαδραστικών ρυθμίσεων προσαρμογής της διδασκαλίας στη συνεκπαίδευση των μαθητών. 7. Να αναπτύξει την οικοσυστημική αξιολόγηση των μαθητών και να διαμορφώσει πρόγραμμα διδακτικής παρέμβασης, εκπονώντας παραδείγματα εφαρμογής. 8. Να διαχειριστεί τη σχολική τάξη στα επίπεδα της πρόληψης και της παρέμβασης. | ||
| 650 | 4 | |a Ειδική αγωγή |9 59580 | |
| 650 | 4 | |a Εκπαίδευση, Στοιχειώδης |x Διδασκαλία |9 65641 | |
| 650 | 4 | |a Μάθηση, Δυσκολίες της |9 67778 | |
| 650 | 4 | |a Παιδιά με ειδικές ανάγκες |x Εκπαίδευση |9 66938 | |
| 700 | 1 | |a Σαλβαράς, Γιάννης |t Διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο |9 121898 | |
| 710 | 2 | |4 pbl |a Γρηγόρης |9 29778 | |
| 942 | |c BK | ||
| 999 | |c 55669 |d 55669 | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 371_900000000000000_ΣΑΛ |7 0 |9 71638 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2017-02-21 |e Αγορά |i 00952017 |l 17 |m 1 |o 371.9 ΣΑΛ |p 00952017 |r 2022-05-10 |s 2022-04-26 |w 2019-04-29 |y BK | ||