Σελιδοδείκτες : για την ανάγνωση της λογοτεχνίας /

Ο παρών τόμος εκδόθηκε στο πλαίσιο της Πράξης «Δημιουργία πρωτότυπης μεθοδολογίας εκπαιδευτικών σεναρίων βασισμένων σε ΤΠΕ και δημιουργία εκπαιδευτικών σεναρίων για τα μαθήματα της Ελληνικής Γλώσσας στην Α΄/βάθμια και Β΄/βάθμια εκπαίδευση» η οποία υλοποιείται μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Άλλοι συγγραφείς: Βασιλειάδης, Βασίλης (Επιμελητής έκδοσης), Δημοπούλου, Κική (Επιμελητής έκδοσης)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Θεσσαλονίκη : Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, 2015
Θέματα:
LEADER 05068namaa2200325 4500
001 main_51442
003 GR-kkKDBK
005 20201213195844.0
006 a|||||r|||||||||||
008 170210s2015uuuugr#a|||gr ||| 000|0 gre d
020 |a 978-960-87140-9-0 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 801 
130 0 |a Σελιδοδείκτες : για την ανάγνωση της λογοτεχνίας  |9 121610 
245 1 0 |a Σελιδοδείκτες :  |b για την ανάγνωση της λογοτεχνίας /  |c επιμέλεια Βασίλης Βασιλειάδης, Κική Δημοπούλου 
260 |a Θεσσαλονίκη :  |b Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας,  |c 2015 
300 |a 239 σ. :  |b εικ. ;  |c 24 εκ. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία 
505 0 |a Το λογοτεχνικό κείμενο Η ποιητική της ανατροπής: σάτιρα, ειρωνεία, χιούμορ, παρωδία Για το ύφος Δημοσιογραφική λογοτεχνία ή λογοτεχνική δημοσιογραφία. Για τις μικροαφηγήσεις Λογοτεχνία και το μέλλον του βιβλίου Από τις έντυπες στις ηλεκτρονικές εκδόσεις: ψηφιακά/πολυμεσικά αρχεία, «υπερ-εκδόσεις», ηλεκτρονικά ανθολόγια & ψηφιακές βιβλιοθήκες . Το (λογοτεχνικό) αρχείο ως συγκείμενο Λογοτεχνία, Ιστορία, Κοινωνία «Ονομάτων επίσκεψις». Ονοματολογία και ταξινόμηση ως συνθήκες συγκρότησης της συγγραφικής ταυτότητας Ιστορία και μυθοπλασία Λογοτεχνικοί χαρακτήρες, ιδεολογία και στερεότυπα: γέννηση και χρήσεις Ο λογοτεχνικός κανόνας: προκλήσεις, αναθεωρήσεις, Σχολικός λογοτεχνικός κανόνας Κοινωνιολογία της ανάγνωσης Ανάγνωση & Αναγνώστες Ατομική και συλλογική ανάγνωση: ρήξη ή συνεχές; Ψηφιακές αναγνωστικές πρακτικές Διερευνώντας το φάσμα των δυνατών ανταποκρίσεων του αναγνώστη στην «εποχή της ανάγνωσης» Ανάγνωση και ιστορικότητα της λογοτεχνίας: από την αισθητική της πρόσληψης Λογοτεχνία, ανάγνωση και ερμηνεία: η «επιστροφή» της ιδεολογίας Σύγκριση Η συγκριτολογική οπτική στη διδασκαλία της λογοτεχνίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Μύθος και λογοτεχνία Ut pictura poesis: το παράλληλο μεταξύ λογοτεχνίας και εικαστικών τεχνών σε νεοελληνικό και ευρωπαϊκό περιβάλλον Η σχέση ποίησης και μουσικής στον συμβολισμό και τον μοντερνισμό Νεοελληνική λογοτεχνία και κινηματογράφος  
520 |a Ο παρών τόμος εκδόθηκε στο πλαίσιο της Πράξης «Δημιουργία πρωτότυπης μεθοδολογίας εκπαιδευτικών σεναρίων βασισμένων σε ΤΠΕ και δημιουργία εκπαιδευτικών σεναρίων για τα μαθήματα της Ελληνικής Γλώσσας στην Α΄/βάθμια και Β΄/βάθμια εκπαίδευση» η οποία υλοποιείται μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο - ΕΚΤ) και από Εθνικούς Πόρους (ΕΣΠΑ 2007-2013). 
650 7 |a Βιβλία και ανάγνωση  |9 57342 
650 4 |a Ηλεκτρονικές εκδόσεις  |9 58696 
650 4 |a Λογοτεχνία  |x Ιστορία και κριτική  |9 63585 
650 4 |a Λογοτεχνία  |x Σπουδή και διδασκαλία  |9 60861 
700 1 |4 edt  |a Βασιλειάδης, Βασίλης  |9 21403 
700 1 |4 edt  |a Δημοπούλου, Κική  |9 21404 
710 2 |4 pbl  |a Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας  |9 47841 
942 |c BK 
999 |c 55328  |d 55328 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 801_000000000000000_ΣΕΛ  |7 0  |9 71262  |a KDBK  |b KDBK  |c LCG  |d 2017-02-10  |e Δωρεά Όλγα Πασσαλίδου  |i 95912016  |l 3  |o 801 ΣΕΛ  |p 95912016  |r 2020-02-25  |s 2020-02-19  |w 2019-04-29  |y BK