Μουσική μορφολογία /
Ως μουσική μορφή νοείται η διάπλαση ενός μουσικού περιεχομένου με τέτοιο τρόπο, ώστε στη σχέση των Επιμέρους Στοιχείων προς το Όλον να είναι σαφώς μια καλλιτεχνική σχέση εντάσεων. Αυτή η αναγκαία σχέση των Μερών προς το Όλον διαμορφώνεται σε μια μουσική αρχιτεκτονική ή δομική, στην οποία τα στοιχεία...
محفوظ في:
المؤلفون الرئيسيون: | , |
---|---|
مؤلفون آخرون: | , , |
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek German |
منشور في: |
Αθήνα :
Νάσος,
c2005
|
الموضوعات: |
LEADER | 03677namaa2200373 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_51377 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20211222184139.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 170208s2005uuuugr#a|||erb||| 001|0 gre d | ||
999 | |c 55257 |d 55257 | ||
020 | |a 960-7030-47-8 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
041 | 1 | |a gre |h ger | |
082 | 0 | |a 780.1 | |
100 | 1 | |4 aut |a Schroeder, Hermann, |d 1904-1984 |9 15271 | |
245 | 1 | 0 | |a Μουσική μορφολογία / |c Lemacher, Schroeder ; μετάφραση Κώστας Γ. Νάσος ; μουσική επιμέλεια Γεράσιμος Κ. Νάσος, Στέφανος Κ. Νάσος |
260 | |a Αθήνα : |b Νάσος, |c c2005 | ||
300 | |a 255 σ. : |b εικ. ; |c 28 εκ. | ||
500 | |a Περιέχει παρτιτούρες | ||
500 | |a Τίτλος πρωτοτύπου: Formenlehre der Musik | ||
504 | |a Περιέχει ευρετήρια και βιβλιογραφία | ||
520 | |a Ως μουσική μορφή νοείται η διάπλαση ενός μουσικού περιεχομένου με τέτοιο τρόπο, ώστε στη σχέση των Επιμέρους Στοιχείων προς το Όλον να είναι σαφώς μια καλλιτεχνική σχέση εντάσεων. Αυτή η αναγκαία σχέση των Μερών προς το Όλον διαμορφώνεται σε μια μουσική αρχιτεκτονική ή δομική, στην οποία τα στοιχεία Ρυθμός, Μελωδία, Αρμονία βρίσκουν την μορφολογική τους τάξη. Οι δομικές αρχές της τεκτονικής διαμορφώσεως είναι πολλών ειδών: συμμετρία-ασυμμετρία, ανάπτυξη-παράθεση, αντίθεση-αναλογία, επανάληψη-παραλλαγμένη μορφή, οργανική σύνδεση-τομή [στη μουσική η παύση]... ... Η παρούσα μορφολογική θεωρία προσπαθεί να διατάξει με τέτοιο τρόπο την πολλαπλότητα των μουσικών μορφολογικών αρχών, ώστε να μην γίνονται αντιληπτές και κατανοητές μόνο για την αναγνώριση του αρχιτεκτονικού στοιχείου, αλλά να κερδίσουν την ιδιαίτερη σημασία τους, για την αυξημένη δυνατότητα προσλήψεως της άμεσης ακουστικής εντύπωσης. Επομένως οι εκάστοτε αφηρημένες τυποποιήσεις ολοκληρώνονται με διαρκείς υποδείξεις στα πρακτικά μουσικά παραδείγματα και στη συγκεκριμμένη πληρότητα των παραλλαγών τους.. | ||
650 | 4 | |a Μουσική ανάλυση |9 63322 | |
650 | 4 | |a Μουσική μορφή |9 63355 | |
650 | 7 | |a Μουσική |x Θεωρία |9 62337 | |
700 | 1 | |4 aut |a Lemacher, Heinrich, |d 1891-1966 |9 15400 | |
700 | 1 | |4 edt |a Νάσος, Γεράσιμος Κ. |9 39286 | |
700 | 1 | |4 edt |a Νάσος, Στέφανος Κ. |9 21373 | |
700 | 1 | |4 trl |a Νάσος, Κωνσταντίνος Γ., |d 1933- |9 21356 | |
700 | 1 | |a Schroeder, Hermann, |d 1904-1984 |t Μουσική μορφολογία |9 121549 | |
710 | 2 | |4 pbl |a Νάσος |9 32472 | |
942 | |c BK | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 780_100000000000000_LEM |7 0 |9 71183 |a KDBK |b KDBK |d 2017-02-08 |e Δωρεά Εκδόσεις Νάσου |i 89732016 |l 1 |o 780.1 LEM |p 89732016 |r 2019-04-29 |w 2019-04-29 |y BK |