Μουσική μορφολογία /

Ως μουσική μορφή νοείται η διάπλαση ενός μουσικού περιεχομένου με τέτοιο τρόπο, ώστε στη σχέση των Επιμέρους Στοιχείων προς το Όλον να είναι σαφώς μια καλλιτεχνική σχέση εντάσεων. Αυτή η αναγκαία σχέση των Μερών προς το Όλον διαμορφώνεται σε μια μουσική αρχιτεκτονική ή δομική, στην οποία τα στοιχεία...

وصف كامل

محفوظ في:
التفاصيل البيبلوغرافية
المؤلفون الرئيسيون: Schroeder, Hermann, 1904-1984 (مؤلف), Lemacher, Heinrich, 1891-1966 (مؤلف)
مؤلفون آخرون: Νάσος, Γεράσιμος Κ. (المحرر), Νάσος, Στέφανος Κ. (المحرر), Νάσος, Κωνσταντίνος Γ., 1933- (المترجم)
التنسيق: كتاب
اللغة:Greek
German
منشور في: Αθήνα : Νάσος, c2005
الموضوعات:
LEADER 03677namaa2200373 4500
001 main_51377
003 GR-kkKDBK
005 20211222184139.0
006 a|||||r|||||||||||
008 170208s2005uuuugr#a|||erb||| 001|0 gre d
999 |c 55257  |d 55257 
020 |a 960-7030-47-8 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
041 1 |a gre  |h ger 
082 0 |a 780.1 
100 1 |4 aut  |a Schroeder, Hermann,  |d 1904-1984  |9 15271 
245 1 0 |a Μουσική μορφολογία /  |c Lemacher, Schroeder ; μετάφραση Κώστας Γ. Νάσος ; μουσική επιμέλεια Γεράσιμος Κ. Νάσος, Στέφανος Κ. Νάσος 
260 |a Αθήνα :  |b Νάσος,  |c c2005 
300 |a 255 σ. :  |b εικ. ;  |c 28 εκ. 
500 |a Περιέχει παρτιτούρες 
500 |a Τίτλος πρωτοτύπου: Formenlehre der Musik 
504 |a Περιέχει ευρετήρια και βιβλιογραφία 
520 |a  Ως μουσική μορφή νοείται η διάπλαση ενός μουσικού περιεχομένου με τέτοιο τρόπο, ώστε στη σχέση των Επιμέρους Στοιχείων προς το Όλον να είναι σαφώς μια καλλιτεχνική σχέση εντάσεων. Αυτή η αναγκαία σχέση των Μερών προς το Όλον διαμορφώνεται σε μια μουσική αρχιτεκτονική ή δομική, στην οποία τα στοιχεία Ρυθμός, Μελωδία, Αρμονία βρίσκουν την μορφολογική τους τάξη. Οι δομικές αρχές της τεκτονικής διαμορφώσεως είναι πολλών ειδών: συμμετρία-ασυμμετρία, ανάπτυξη-παράθεση, αντίθεση-αναλογία, επανάληψη-παραλλαγμένη μορφή, οργανική σύνδεση-τομή [στη μουσική η παύση]... ... Η παρούσα μορφολογική θεωρία προσπαθεί να διατάξει με τέτοιο τρόπο την πολλαπλότητα των μουσικών μορφολογικών αρχών, ώστε να μην γίνονται αντιληπτές και κατανοητές μόνο για την αναγνώριση του αρχιτεκτονικού στοιχείου, αλλά να κερδίσουν την ιδιαίτερη σημασία τους, για την αυξημένη δυνατότητα προσλήψεως της άμεσης ακουστικής εντύπωσης. Επομένως οι εκάστοτε αφηρημένες τυποποιήσεις ολοκληρώνονται με διαρκείς υποδείξεις στα πρακτικά μουσικά παραδείγματα και στη συγκεκριμμένη πληρότητα των παραλλαγών τους.. 
650 4 |a Μουσική ανάλυση  |9 63322 
650 4 |a Μουσική μορφή  |9 63355 
650 7 |a Μουσική  |x Θεωρία  |9 62337 
700 1 |4 aut  |a Lemacher, Heinrich,  |d 1891-1966  |9 15400 
700 1 |4 edt  |a Νάσος, Γεράσιμος Κ.  |9 39286 
700 1 |4 edt  |a Νάσος, Στέφανος Κ.  |9 21373 
700 1 |4 trl  |a Νάσος, Κωνσταντίνος Γ.,  |d 1933-  |9 21356 
700 1 |a Schroeder, Hermann,  |d 1904-1984  |t Μουσική μορφολογία  |9 121549 
710 2 |4 pbl  |a Νάσος  |9 32472 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 780_100000000000000_LEM  |7 0  |9 71183  |a KDBK  |b KDBK  |d 2017-02-08  |e Δωρεά Εκδόσεις Νάσου  |i 89732016  |l 1  |o 780.1 LEM  |p 89732016  |r 2019-04-29  |w 2019-04-29  |y BK