Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση : φιλαναγνωστικές δράσεις /
Επειδή μέλημα του σχολείου δεν είναι μόνο να μάθουν τα παιδιά να διαβάζουν, αλλά κυρίως να αγαπήσουν το διάβασμα και να οικοδομήσουν μια σχέση ζωής μαζί του, η επαφή με το εικονογραφημένο βιβλίο στo πλαίσιo της εκπαίδευσης οφείλει να έχει ως βασικό στόχο την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας. Επιλέγοντα...
Αποθηκεύτηκε σε:
Príomhúdar: | Γιαννικοπούλου, Αγγελική Α., 1964- (Údar) |
---|---|
Formáid: | Leabhar |
Teanga: | Greek |
Foilsithe: |
Αθήνα :
Πατάκης,
2016
|
Sraith: | Θεωρητικές επιστήμες : Για την παιδική λογοτεχνία
|
Ábhair: |
Míreanna Comhchosúla
-
Το πρώτο μου βιβλίο με εικόνες /
le: Litchfield, Jo, κ.ά.
Foilsithe: (2005) -
Το εικονογραφημένο παιδικό βιβλίο /
le: Μπενέκος, Αντώνης Π.
Foilsithe: (1981) -
1001 δραστηριότητες για να αγαπήσω το βιβλίο : διηγούμαι, ανακαλύπτω, παίζω, δημιουργώ /
le: Brasseur, Philippe, 1964-
Foilsithe: (2005) -
Η Γ' Γυμνασίου πάει διακοπές : ένα βιβλίο, περιοδικό για τα παιδιά που τελείωσαν τη Γ' Γυμνασίου /
le: Μηλιώρη, Πόλυ, 1945-, κ.ά.
Foilsithe: (1991) -
Οι πρώτες μου λέξεις : στα ελληνικά και στ' αγγλικά : 500 εικόνες και οι λέξεις που τους ταιριάζουν /
Foilsithe: (1997)