Η ανάπτυξη των βρεφών, των παιδιών και των εφήβων /

Στο βιβλίο παρουσιάζεται το σύνολο των κλασικών και νεότερων θεωριών και ερευνών μέσα από ιστορίες και φράσεις παιδιών και γονέων. Επισημαίνεται η συμβολή της βιολογίας και του περιβάλλοντος στην ανάπτυξη του παιδιού, εξηγείται ο τρόπος με τον οποίο η ερευνητική διαδικασία μπορεί να συμβάλλει στην ε...

पूर्ण विवरण

में बचाया:
ग्रंथसूची विवरण
मुख्य लेखक: Berk, Laura E. (लेखक)
अन्य लेखक: Μακρή-Μπότσαρη, Εύη (संपादक), Αποστολοπούλου, Αντιγόνη (अनुवादक), Κουβαράκου, Νάνσυ (अनुवादक)
स्वरूप: पुस्तक
भाषा:Greek
English
प्रकाशित: Αθήνα : Εκδοτικός Όμιλος Ίων, 2015
विषय:
LEADER 07065namaa2200373 4500
001 main_50595
003 GR-kkKDBK
005 20220130010641.0
006 a|||||r|||||||||||
008 161125s2015uuuugr#a|||erb||| 001|0 gre d
020 |a 978-960-508-191-1 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
041 1 |a gre  |h eng 
082 0 |a 305.2 
100 1 |4 aut  |a Berk, Laura E.  |9 20847 
245 1 2 |a Η ανάπτυξη των βρεφών, των παιδιών και των εφήβων /  |c Laura E. Berk ; μετάφραση Αντιγόνη Αποστολοπούλου, Νάνσυ Κουβαράκου ; επιστημονική επιμέλεια Εύη Μακρή-Μπότσαρη 
260 |a Αθήνα :  |b Εκδοτικός Όμιλος Ίων,  |c 2015 
300 |a xxxi, 833, 22, 78, 19 σ. :  |b έγχρ. εικ. ;  |c 29 εκ. 
500 |a Τίτλος πρωτοτύπου: Infants, children and adolescents 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήρια 
505 0 |a I - ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1. Ιστορία, Θεωρία και Εφαρμοσμένες Κατευθύνσεις ΙΙ - ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 2. Γενετικοί Παράγοντες και Περιβάλλον 3. Προγεννητική Ανάπτυξη 4. Τοκετός και το Νεογέννητο Βρέφος ΙΙΙ - ΒΡΕΦΙΚΗ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ: ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ 5. Σωματική Ανάπτυξη στην Βρεφική και Νηπιακή Ηλικία 6. Γνωστική Ανάπτυξη στη Βρεφική και Νηπιακή Ηλικία 7. Συναισθηματική και Κοινωνική Ανάπτυξη στη Διάρκεια της Βρεφικής Ηλικίας ΙV - ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ: ΔΥΟ ΩΣ ΕΞΙ ΕΤΩΝ 8. Η Σωματική Ανάπτυξη κατά την Πρώιμη Παιδική Ηλικία 9. Η Γνωστική Ανάπτυξη κατά την Πρώιμη Παιδική Ηλικία 10. Η Συναισθηματική και η Κοινωνική Ανάπτυξη κατά την Πρώιμη Παιδική Ηλικία V - ΜΕΣΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ: ΕΞΙ ΩΣ ΕΝΤΕΚΑ ΕΤΩΝ 11. Η Σωματική Ανάπτυξη κατά τη μέση Παιδική Ηλικία 12. Η Γνωστική Ανάπτυξη κατά τη Μέση Παιδική Ηλικία 13. Η Συναισθηματική και η Κοινωνική Ανάπτυξη κατά τη Μέση Παιδική Ηλικία VI - ΕΦΗΒΕΙΑ: Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΝΗΛΙΚΙΟΤΗΤΑ 14. Η Σωματική Ανάπτυξη κατά την Εφηβεία 15. Η Γνωστική Ανάπτυξη κατά την Εφηβεία 16. Η Συναισθηματική και η Κοινωνική Ανάπτυξη κατά την Εφηβεία 17. Η Αναδυόμενη Ενηλικιότητα 
520 |a Στο βιβλίο παρουσιάζεται το σύνολο των κλασικών και νεότερων θεωριών και ερευνών μέσα από ιστορίες και φράσεις παιδιών και γονέων. Επισημαίνεται η συμβολή της βιολογίας και του περιβάλλοντος στην ανάπτυξη του παιδιού, εξηγείται ο τρόπος με τον οποίο η ερευνητική διαδικασία μπορεί να συμβάλλει στην επίλυση πραγματικών προβλημάτων, παρουσιάζονται οι ομοιότητες και οι διαφορές μεταξύ εθνικών ομάδων και πολιτισμών και δίνεται ιδιαίτερη προσοχή σε θέματα πολιτικής που άπτονται της διασφάλισης της ευημερίας των παιδιών. Το σύγγραμμα αυτό αποτελείται από εφτά φιλοσοφικά στοιχεία, τα οποία είναι απαραίτητα για έναν φοιτητή που ολοκληρώνει ένα μάθημα πάνω στην ανάπτυξη των παιδιών: 1. Γνώση των βασικών θεωριών και των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων της κάθε μίας από αυτές. 2. Αξιολόγηση των ερευνητικών στρατηγικών για τη διερεύνηση της ανάπτυξης των παιδιών. 3. Γνώση, τόσο της αλληλουχίας των σταδίων της ανάπτυξης, όσο και των διαδικασιών πάνω στις οποίες αυτά στηρίζονται. 4. Η σημασία του πλαισίου και της κουλτούρας για την ανάπτυξη των παιδιών. 5. Αποδοχή της κοινής συμβολής της βιολογίας και του περιβάλλοντος στην ανάπτυξη. 6. Αποδοχή της αλληλεξάρτησης που υπάρχει ανάμεσα σε όλους τους τομείς της ανάπτυξης - φυσιολογικός, γνωστικός, συναισθηματικός και κοινωνικός. 7. Έμφαση στην άρρηκτη σχέση θεωρίας, έρευνας και εφαρμογής. Η διαλεύκανση του γρίφου της ανθρώπινης ανάπτυξης είναι ίσως η πιο ενδιαφέρουσα και συναρπαστική πρόκληση που η επιστήμη καλείται να αντιμετωπίσει. Η κατανόηση του τρόπου εξέλιξης των παιδιών σε ενήλικες μπορεί να αλλάξει ριζικά την αντίληψή μας για την ανθρώπινη φύση και αυτό αποτελεί από μόνο του ένα σημαντικό στόχο και μια ενδιαφέρουσα πρόκληση. 
650 4 |a Βρέφη  |x Ανάπτυξη  |9 54736 
650 4 |a Εφηβεία  |9 66924 
650 7 |a Εφηβική ψυχολογία  |9 65779 
650 7 |a Παιδιά  |x Ανάπτυξη  |9 66212 
700 1 |4 edt  |a Μακρή-Μπότσαρη, Εύη  |9 20849 
700 1 |4 trl  |a Αποστολοπούλου, Αντιγόνη  |9 20848 
700 1 |4 trl  |a Κουβαράκου, Νάνσυ  |9 38720 
700 1 |a Berk, Laura E.  |t Η ανάπτυξη των βρεφών, των παιδιών και των εφήβων  |9 120803 
710 2 |4 pbl  |a Ίων  |9 26687 
942 |c BK 
999 |c 54388  |d 54388 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 305_200000000000000_BER  |7 0  |9 70218  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2016-11-25  |e Κοινωφελές Ίδρυμα Κοινωνικού & Πολιτιστικού Έργου (ΚΙΚΠΕ)  |i 90572016  |l 3  |m 1  |o 305.2 BER  |p 90572016  |q 2022-06-06  |r 2022-05-06  |s 2022-05-06  |w 2019-04-29  |y BK