Μη λεκτική συμπεριφορά και επικοινωνία στη σχολική τάξη : άσκηση με μικροδιδασκαλία /

[...] Τόσο από τα αποτελέσματα των ερευνών όσο και από την παρατήρηση της καθημερινής πραγματικότητα συνάγεται το συμπέρασμα ότι η μη λεκτική συμπεριφορά παίζει αποφασιστικό ρόλο όχι μόνο στην ανάπτυξη υγιών σχέσεων μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητών αλλά και στην πρόκληση της προσοχής και του ενδιαφέ...

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile nagusia: Βρεττός, Ιωάννης Ε. (Egilea)
Formatua: Liburua
Hizkuntza:Greek
Argitaratua: Θεσσαλονίκη : Art of Text, 1994
Gaiak:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Aleari buruzko argibideak ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Sailkapena: 371.1 ΒΡΕ
Alea Unknown Eskuragarri  Erreserbatu