Μη λεκτική συμπεριφορά και επικοινωνία στη σχολική τάξη : άσκηση με μικροδιδασκαλία /
[...] Τόσο από τα αποτελέσματα των ερευνών όσο και από την παρατήρηση της καθημερινής πραγματικότητα συνάγεται το συμπέρασμα ότι η μη λεκτική συμπεριφορά παίζει αποφασιστικό ρόλο όχι μόνο στην ανάπτυξη υγιών σχέσεων μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητών αλλά και στην πρόκληση της προσοχής και του ενδιαφέ...
Guardat en:
Autor principal: | |
---|---|
Format: | Llibre |
Idioma: | Greek |
Publicat: |
Θεσσαλονίκη :
Art of Text,
1994
|
Matèries: |
LEADER | 03088namaa2200289 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_50115 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20191119205543.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 160824s1994uuuugr#f|||erb||| 000|0 gre d | ||
999 | |c 53855 |d 53855 | ||
020 | |a 960-312-046-4 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | |a 371 | |
100 | 1 | |4 aut |a Βρεττός, Ιωάννης Ε. |9 20569 | |
245 | 1 | 0 | |a Μη λεκτική συμπεριφορά και επικοινωνία στη σχολική τάξη : |b άσκηση με μικροδιδασκαλία / |c Γιάννης Ε. Βρεττός |
260 | |a Θεσσαλονίκη : |b Art of Text, |c 1994 | ||
300 | |a 210 σ. : |b πίν. ; |c 24 εκ. | ||
504 | |a Περιέχει βιβλιογραφία | ||
520 | |a [...] Τόσο από τα αποτελέσματα των ερευνών όσο και από την παρατήρηση της καθημερινής πραγματικότητα συνάγεται το συμπέρασμα ότι η μη λεκτική συμπεριφορά παίζει αποφασιστικό ρόλο όχι μόνο στην ανάπτυξη υγιών σχέσεων μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητών αλλά και στην πρόκληση της προσοχής και του ενδιαφέροντος των μαθητών καθώς και στη βελτίωση των επιδόσεών τους. Παρ όλα αυτά, όπως προαναφέρθηκε, η μη λεκτική συμπεριφορά του εκπαιδευτικού και των μαθητών προκάλεσε το ενδιαφέρον των ειδικών μόλις τα τελευταία χρόνια, με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν επαρκή ερευνητικά δεδομένα. Έχει ωστόσο αναγνωρισθεί η σημασία της μη λεκτικής συμπεριφοράς για τη διδασκαλία, πράγμα που δημιουργεί ευοίωνες προϋποθέσεις για το μέλλον. Έτσι δικαιολογείται και το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια η μη λεκτική συμπεριφορά εντάσσεται σε όλο και περισσότερα προγράμματα εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών. | ||
650 | 4 | |a Μη λεκτική επικοινωνία στα παιδιά |9 63787 | |
650 | 4 | |a Μη λεκτική επικοινωνία στην εκπαίδευση |9 60465 | |
650 | 4 | |a Μικροδιδασκαλία |9 60466 | |
700 | 1 | |a Βρεττός, Ιωάννης Ε. |t Μη λεκτική συμπεριφορά και επικοινωνία στη σχολική τάξη : άσκηση με μικροδιδασκαλία |9 120331 | |
710 | 2 | |4 pbl |a Art of Text |9 28304 | |
942 | |c BK | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 371_000000000000000_ΒΡΕ |7 0 |9 69620 |a KDBK |b KDBK |d 2016-08-24 |e Δωρεά Κων/να Κυροπούλου |i 83162016 |l 1 |o 371 ΒΡΕ |p 83162016 |r 2019-04-29 |w 2019-04-29 |y BK |