Το ενιαίο σχολείο : αναζητήσεις και πραγματικότητα /

Αντικείμενο της θεωρητικής συγκριτικής ανάλυσης που αναπτύσσεται σ' αυτή τη μελέτη είναι το ενιαίο σχολείο αναπτυγμένων βιομηχανικών χωρών και της Ελλάδας, το σχολείο δηλαδή που ενώ επιδίωκε να εκθέσει σε κοινές εκπαιδευτικές εμπειρίες όλους τους μαθητές και να επεκτείνει τη σχολική ενσωμάτωση...

Volledige beschrijving

Bewaard in:
Bibliografische gegevens
Hoofdauteur: Αγγελής, Λεωνίδας Α. (Auteur)
Formaat: Boek
Taal:Greek
Gepubliceerd in: Αθήνα : Τυπωθήτω, 2001
Onderwerpen:
LEADER 03228namaa2200289 4500
001 main_50104
003 GR-kkKDBK
005 20220301123918.0
006 a|||||r|||||||||||
008 160823s2001uuuugr# |||grb||| 000|0 gre d
999 |c 53842  |d 53842 
020 |a 960-402-050-1 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 373 
100 1 |4 aut  |a Αγγελής, Λεωνίδας Α.  |9 46846 
245 1 0 |a Το ενιαίο σχολείο :  |b αναζητήσεις και πραγματικότητα /  |c Λεωνίδας Α. Αγγελής 
260 |a Αθήνα :  |b Τυπωθήτω,  |c 2001 
300 |a 138 σ. ;  |c 21κ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
505 0 |a ΄Πρόλογος || Ενιαίο σχολείο: Η έννοια του και η συλλογιστική της δημιουργίας του || Το ενιαίο σχολείο στις ΗΠΑ, την Αγγλία, τη Γαλλία, τη Σουηδία και τη Γερμανία || Το ενιαίο σχολείο στην Ελλάδα || Κοινωνική δυναμική και ζήτηση για ενιαίο σχολείο: Οι αναλύσεις των Bellaby και Bowles || Επίλογος || Βιβλιογραφία 
520 |a Αντικείμενο της θεωρητικής συγκριτικής ανάλυσης που αναπτύσσεται σ' αυτή τη μελέτη είναι το ενιαίο σχολείο αναπτυγμένων βιομηχανικών χωρών και της Ελλάδας, το σχολείο δηλαδή που ενώ επιδίωκε να εκθέσει σε κοινές εκπαιδευτικές εμπειρίες όλους τους μαθητές και να επεκτείνει τη σχολική ενσωμάτωση ως κοινωνική ενσωμάτωση, αποδείχθηκε εντούτοις δύσκολο εγχείρημα, ένας μύθος. Η προβληματική της ανάλυσης εστιάζεται κατά προτεραιότητα στη συγκυρία τόσο της προώθησης όσο και της ανάσχεσης της προσπάθειας για τη δημιουργία του ενιαίου σχολείου. Εξετάζονται δηλαδή και ερμηνεύονται οι εκπαιδευτικές αλλαγές που αφορούν την ίδρυση του ενιαίου σχολείου σε σχέση με τους κοινωνικούς όρους όπως αυτοί διαμορφώθηκαν στην κάθε χώρα, μέσα από τις αντιθέσεις ανάμεσα στις διάφορες κοινωνικές κατηγορίες. 
650 4 |a Εκπαίδευση, Μέση  |9 66220 
650 4 |a Σχολεία, Ενιαία  |9 60457 
700 1 |a Αγγελής, Λεωνίδας Α.  |t Το ενιαίο σχολείο   |9 120318 
710 2 |4 pbl  |a Τυπωθήτω. Γιώργος Δάρδανος  |9 25822 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 373_000000000000000_ΑΓΓ  |7 0  |9 69607  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2016-08-23  |e Δωρεά Κων/να Κυροπούλου  |i 83252016  |l 2  |m 1  |o 373 ΑΓΓ  |p 83252016  |r 2022-03-28  |s 2022-03-01  |w 2019-04-29  |y BK