Το ενιαίο σχολείο : αναζητήσεις και πραγματικότητα /
Αντικείμενο της θεωρητικής συγκριτικής ανάλυσης που αναπτύσσεται σ' αυτή τη μελέτη είναι το ενιαίο σχολείο αναπτυγμένων βιομηχανικών χωρών και της Ελλάδας, το σχολείο δηλαδή που ενώ επιδίωκε να εκθέσει σε κοινές εκπαιδευτικές εμπειρίες όλους τους μαθητές και να επεκτείνει τη σχολική ενσωμάτωση...
Bewaard in:
Hoofdauteur: | |
---|---|
Formaat: | Boek |
Taal: | Greek |
Gepubliceerd in: |
Αθήνα :
Τυπωθήτω,
2001
|
Onderwerpen: |
LEADER | 03228namaa2200289 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_50104 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20220301123918.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 160823s2001uuuugr# |||grb||| 000|0 gre d | ||
999 | |c 53842 |d 53842 | ||
020 | |a 960-402-050-1 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | |a 373 | |
100 | 1 | |4 aut |a Αγγελής, Λεωνίδας Α. |9 46846 | |
245 | 1 | 0 | |a Το ενιαίο σχολείο : |b αναζητήσεις και πραγματικότητα / |c Λεωνίδας Α. Αγγελής |
260 | |a Αθήνα : |b Τυπωθήτω, |c 2001 | ||
300 | |a 138 σ. ; |c 21κ. | ||
504 | |a Περιέχει βιβλιογραφία | ||
505 | 0 | |a ΄Πρόλογος || Ενιαίο σχολείο: Η έννοια του και η συλλογιστική της δημιουργίας του || Το ενιαίο σχολείο στις ΗΠΑ, την Αγγλία, τη Γαλλία, τη Σουηδία και τη Γερμανία || Το ενιαίο σχολείο στην Ελλάδα || Κοινωνική δυναμική και ζήτηση για ενιαίο σχολείο: Οι αναλύσεις των Bellaby και Bowles || Επίλογος || Βιβλιογραφία | |
520 | |a Αντικείμενο της θεωρητικής συγκριτικής ανάλυσης που αναπτύσσεται σ' αυτή τη μελέτη είναι το ενιαίο σχολείο αναπτυγμένων βιομηχανικών χωρών και της Ελλάδας, το σχολείο δηλαδή που ενώ επιδίωκε να εκθέσει σε κοινές εκπαιδευτικές εμπειρίες όλους τους μαθητές και να επεκτείνει τη σχολική ενσωμάτωση ως κοινωνική ενσωμάτωση, αποδείχθηκε εντούτοις δύσκολο εγχείρημα, ένας μύθος. Η προβληματική της ανάλυσης εστιάζεται κατά προτεραιότητα στη συγκυρία τόσο της προώθησης όσο και της ανάσχεσης της προσπάθειας για τη δημιουργία του ενιαίου σχολείου. Εξετάζονται δηλαδή και ερμηνεύονται οι εκπαιδευτικές αλλαγές που αφορούν την ίδρυση του ενιαίου σχολείου σε σχέση με τους κοινωνικούς όρους όπως αυτοί διαμορφώθηκαν στην κάθε χώρα, μέσα από τις αντιθέσεις ανάμεσα στις διάφορες κοινωνικές κατηγορίες. | ||
650 | 4 | |a Εκπαίδευση, Μέση |9 66220 | |
650 | 4 | |a Σχολεία, Ενιαία |9 60457 | |
700 | 1 | |a Αγγελής, Λεωνίδας Α. |t Το ενιαίο σχολείο |9 120318 | |
710 | 2 | |4 pbl |a Τυπωθήτω. Γιώργος Δάρδανος |9 25822 | |
942 | |c BK | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 373_000000000000000_ΑΓΓ |7 0 |9 69607 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2016-08-23 |e Δωρεά Κων/να Κυροπούλου |i 83252016 |l 2 |m 1 |o 373 ΑΓΓ |p 83252016 |r 2022-03-28 |s 2022-03-01 |w 2019-04-29 |y BK |