Το εικονογραφημένο βιβλίο στη νηπιακή και πρωτοσχολική ηλικία : μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση /
Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να δώσει απάντηση στο ερώτημα του βαθμού της "φιλαναγνωσίας" των παιδιών της προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας και να δείξει τις "προτιμήσεις" τους σε ό,τι αφορά τη σχέση εικόνας-κειμένου, το περιεχόμενο και το είδος της εικονογράφησης σε συνδυασμό...
Guardado en:
Autor principal: | |
---|---|
Formato: | Libro |
Lenguaje: | Greek |
Publicado: |
Αθήνα :
Παπαζήση,
1993
|
Materias: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: |
372 ΚΙΤ |
---|---|
Copia Unknown | Disponible Hacer reserva |