Το εικονογραφημένο βιβλίο στη νηπιακή και πρωτοσχολική ηλικία : μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση /
Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να δώσει απάντηση στο ερώτημα του βαθμού της "φιλαναγνωσίας" των παιδιών της προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας και να δείξει τις "προτιμήσεις" τους σε ό,τι αφορά τη σχέση εικόνας-κειμένου, το περιεχόμενο και το είδος της εικονογράφησης σε συνδυασμό...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Παπαζήση,
1993
|
Θέματα: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Ταξιθετικός Αριθμός: |
372 ΚΙΤ |
---|---|
Αντίγραφο Unknown | Στη βιβλιοθήκη Κάντε κράτηση |