Το εικονογραφημένο βιβλίο στη νηπιακή και πρωτοσχολική ηλικία : μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση /
Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να δώσει απάντηση στο ερώτημα του βαθμού της "φιλαναγνωσίας" των παιδιών της προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας και να δείξει τις "προτιμήσεις" τους σε ό,τι αφορά τη σχέση εικόνας-κειμένου, το περιεχόμενο και το είδος της εικονογράφησης σε συνδυασμό...
Na minha lista:
Autor principal: | Κιτσαράς, Γεώργιος Δ., 1941- (Συγγραφέας) |
---|---|
Formato: | Livro |
Idioma: | Greek |
Publicado em: |
Αθήνα :
Παπαζήση,
1993
|
Assuntos: |
Registos relacionados
-
Οι κοινωνικές σχέσεις και η παιδική φιλία στην προσχολική ηλικία : θεωρία, έρευνα και διδακτική μεθοδολογία δραστηριοτήτων στο νηπιαγωγείο /
Por: Αυγητίδου, Σοφία
Publicado em: (1997) -
Εφαρμοσμένη παιδαγωγική στα παιδιά της προσχολικής ηλικίας /
Por: Σμαραγδά-Τσιαντζή, Μαρία
Publicado em: (2000) -
Οι νοητικές ικανότητες κατά την προσχολική ηλικία /
Por: Χουσιάδας, Λάμπρος Βασ., 1925-
Publicado em: (1972) -
Οι φιλές των παιδιών στην προσχολική ηλικία, μελέτη πολιτισμικών και εκπαιδευτικών περιπτώσεων /
Por: Αυγητίδου, Σοφία
Publicado em: (1996) -
Οικολογική μελέτη της συμπεριφοράς παιδιών προσχολικής ηλικίας : προσχολική τάξη και η επίδραση της διαμόρφωσης του περιβαλλοντικού χώρου στη συμπεριφορά /
Por: Συγκολλίτου, Ευθυμία
Publicado em: (1989)