Το εικονογραφημένο βιβλίο στη νηπιακή και πρωτοσχολική ηλικία : μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση /
Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να δώσει απάντηση στο ερώτημα του βαθμού της "φιλαναγνωσίας" των παιδιών της προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας και να δείξει τις "προτιμήσεις" τους σε ό,τι αφορά τη σχέση εικόνας-κειμένου, το περιεχόμενο και το είδος της εικονογράφησης σε συνδυασμό...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Κιτσαράς, Γεώργιος Δ., 1941- (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Παπαζήση,
1993
|
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Οι κοινωνικές σχέσεις και η παιδική φιλία στην προσχολική ηλικία : θεωρία, έρευνα και διδακτική μεθοδολογία δραστηριοτήτων στο νηπιαγωγείο /
ανά: Αυγητίδου, Σοφία
Έκδοση: (1997) -
Εφαρμοσμένη παιδαγωγική στα παιδιά της προσχολικής ηλικίας /
ανά: Σμαραγδά-Τσιαντζή, Μαρία
Έκδοση: (2000) -
Οι νοητικές ικανότητες κατά την προσχολική ηλικία /
ανά: Χουσιάδας, Λάμπρος Βασ., 1925-
Έκδοση: (1972) -
Οι φιλές των παιδιών στην προσχολική ηλικία, μελέτη πολιτισμικών και εκπαιδευτικών περιπτώσεων /
ανά: Αυγητίδου, Σοφία
Έκδοση: (1996) -
Οικολογική μελέτη της συμπεριφοράς παιδιών προσχολικής ηλικίας : προσχολική τάξη και η επίδραση της διαμόρφωσης του περιβαλλοντικού χώρου στη συμπεριφορά /
ανά: Συγκολλίτου, Ευθυμία
Έκδοση: (1989)