Βασικές παιδαγωγικές θέσεις : πρόσωπα και πράγματα στην προσχολική ηλικία και νέα παιδαγωγική, αντιθέσεις, εισαγωγή στη μεθοδολογία της ψυχοπαιδαγωγικής /

Ο κ. Χρ. Φράγκος θέτει στις σελίδες της εργασίας του ένα πρόβλημα, το οποίο, μολονότι πολύ λίγο έχει διερευνηθεί, βρίσκεται εντούτοις στο κέντρο πολλών δυσκολιών και δισταγμών στις παιδαγωγικές τοποθετήσεις· θέτει το ερώτημα για το ποιος είναι ο αποφασιστικός παράγοντας στην εκπαίδευση των παιδιών:...

Ful tanımlama

Kaydedildi:
Detaylı Bibliyografya
Yazar: Φράγκος, Χρήστος Π., 1927-2014 (Yazar)
Materyal Türü: Kitap
Dil:Greek
Baskı/Yayın Bilgisi: Αθήνα : Gutenberg, 1985
Edisyon:2η έκδ.
Konular:
LEADER 03760namaa2200277 4500
001 main_50087
003 GR-kkKDBK
005 20211201151158.0
006 a|||||r|||||||||||
008 160819s1985uuuugr# |||erb||| 000|0 gre d
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 370 
100 1 |4 aut  |a Φράγκος, Χρήστος Π.,  |d 1927-2014  |9 35810 
245 1 0 |a Βασικές παιδαγωγικές θέσεις :  |b πρόσωπα και πράγματα στην προσχολική ηλικία και νέα παιδαγωγική, αντιθέσεις, εισαγωγή στη μεθοδολογία της ψυχοπαιδαγωγικής /  |c Χρ. Π. Φράγκου 
250 |a 2η έκδ. 
260 |a Αθήνα :  |b Gutenberg,  |c 1985 
300 |a 247 σ. ;  |c 24 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές 
520 |a Ο κ. Χρ. Φράγκος θέτει στις σελίδες της εργασίας του ένα πρόβλημα, το οποίο, μολονότι πολύ λίγο έχει διερευνηθεί, βρίσκεται εντούτοις στο κέντρο πολλών δυσκολιών και δισταγμών στις παιδαγωγικές τοποθετήσεις· θέτει το ερώτημα για το ποιος είναι ο αποφασιστικός παράγοντας στην εκπαίδευση των παιδιών: Είναι τα πρόσωπα που το περιβάλλουν ή τα πράγματα τα οποία χειρίζεται; Ο συγγραφέας, στηριζόμενος στις πιο πρόσφατες παιδαγωγικές θεωρίες και στις ψυχολογικές εργασίες, διαπιστώνει ότι όλοι παίρνουν κάποια θέση σχετικά μ' αυτό το πρόβλημα: Άλλοι θεωρούν ότι η πρόοδος του παιδιού διαμορφώνεται από τη συναισθηματική θέρμη του κοινωνικού περιβάλλοντος του και ιδιαίτερα από την ευεργετική επαγρύπνηση της οικογένειας του- άλλοι πάλι θεωρούν ότι η πρόοδος του παιδιού εξαρτάται από τον πλούτο και την ποικιλία του εποπτικού υλικού και των παι-χνιδιών που τίθενται στη διάθεσή του. Όταν διαβάζει κανείς αυτό το τόσο βαθύ κείμενο, το οποίο αποκαλύπτει μια μεθοδολογία σκέψης πολύ συστηματοποιημένη, δεν μπορεί παρά να σκεφθεί για τη συνέχιση της ελληνικής παιδαγωγικής παράδοσης- γεννημένη από τον Πλάτωνα συνεχίζεται ως τις μέρες μας και η εργασία του κ. Χρ. Φράγκου αποδεικνύει την επικαιρότητά της και, συγχρόνως, τη διάρκειά της. GuyAvancini Καθηγητής των παιδαγωγικών στο Πανεπιστήμιο της Λυών  
650 4 |a Παιδαγωγική ψυχολογία  |9 63538 
650 4 |a Παιδαγωγική  |9 63650 
700 1 |a Φράγκος, Χρήστος Π.,  |d 1927-2014  |t Βασικές παιδαγωγικές θέσεις   |9 82406 
710 2 |4 pbl  |a Gutenberg  |9 27175 
942 |c BK 
999 |c 53824  |d 53824 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 370_000000000000000_FRA  |7 0  |9 69587  |a KDBK  |b KDBK  |d 2016-08-19  |e Δωρεά Κων/να Κυροπούλου  |i 83332016  |l 1  |o 370 FRA  |p 83332016  |r 2019-12-23  |s 2019-12-09  |w 2019-04-29  |y BK