Preskoči na sadržaj
Κοβεντάρειος Δημοτική Βιβλιοθήκη Κοζάνης
  • Tvoj račun
  • Odjavi se
  • Prijava
  • Jezik
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
Napredno
  • Σύγχρονα οπτικοακουστικά μέσα...
  • Opis
  • Citiraj ovo
  • Pošalji SMS
  • Pošalji ovo e-poštom
  • Ispiši
  • Izvezi zapis
    • Izvezi u RefWorks
    • Izvezi u EndNoteWeb
    • Izvezi u EndNote
  • Spremi u popis
Σύγχρονα οπτικοακουστικά μέσα διδασκαλίας /

Σύγχρονα οπτικοακουστικά μέσα διδασκαλίας /

Spremljeno u:
Bibliografski detalji
Glavni autor: Ζευκίλης, Αρίσταρχος (Autor)
Format: Knjiga
Jezik:Greek
Izdano: Αθήναι : Philips, 1971
Teme:
Οπτικοακουστική διδασκαλία
  • Primjerci
  • Opis
  • Similar Items
  • Prikaz za djelatnike knjižnice
Opis
Opis:62 σ. : εικ. ; 25 εκ.

Similar Items

  • Η πληροφοριακή, επικοινωνιακή τεχνολογία στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση. Το παράδειγμα της γλώσσας : κοινωνιολογική, παιδαγωγική, γλωσσολογική προσέγγιση
    od: Ντίνας, Κωνσταντίνος Δ., 1957-, i dr.
    Izdano: (2003)
  • Empowering online learning : 100+ activities for reading, reflecting, displaying, and doing /
    od: Bonk, Curtis Jay, i dr.
    Izdano: (2008)
  • Εποπτικά μέσα διδασκαλίας : κατασκευή και χρησιμοποίησις /
    od: Weaver, Gilbert Grimes, 1889-, i dr.
    Izdano: (1949)
  • Οικονομική εκπαίδευση, διδακτική των οικονομικών : ένα εγχειρίδιο για τους καθηγητές των οικονομικών /
    od: Whitehead, David J., i dr.
    Izdano: (1995)
  • Teaching jazz chants to young learners /
    Izdano: (2010)

Opcije za pretraživanje

  • Napredno pretraživanje

Nađi još

  • Istraži kanale

Trebaš pomoć?

  • Savjeti za pretraživanje
Učitavanje...