Η περιπέτεια της αξιολόγησης στα σχολεία μας : η εκσυγχρονισμένη προσπάθεια στην εκπαίδευση και η αντιπαράθεση στην αξιολόγηση του μαθητή και του εκπαιδευτικού 1975-95 /
Η έκδοση αυτού του βιβλίου θα ήταν περιττή, αν δεν υπήρχαν ακόμα δάσκαλοι-δασκάλες που περιορίζουν την υποχρέωσή τους απλώς στο να διορθώνουν όπως όπως τις εργασίες των μαθητών οι ίδιοι, μακριά από τα παιδιά, και κυρίως να τις βαθμολογούν. Όπως και γονείς που περιορίζουν το ενδιαφέρον για το παιδί τ...
Gardado en:
Autor Principal: | |
---|---|
Formato: | Libro |
Idioma: | Greek |
Publicado: |
Θεσσαλονίκη :
Κώδικας,
1995
|
Θέματα: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: |
370 |
---|---|
Copia Unknown | Dispoñible Facer reserva |