Η περιπέτεια της αξιολόγησης στα σχολεία μας : η εκσυγχρονισμένη προσπάθεια στην εκπαίδευση και η αντιπαράθεση στην αξιολόγηση του μαθητή και του εκπαιδευτικού 1975-95 /

Η έκδοση αυτού του βιβλίου θα ήταν περιττή, αν δεν υπήρχαν ακόμα δάσκαλοι-δασκάλες που περιορίζουν την υποχρέωσή τους απλώς στο να διορθώνουν όπως όπως τις εργασίες των μαθητών οι ίδιοι, μακριά από τα παιδιά, και κυρίως να τις βαθμολογούν. Όπως και γονείς που περιορίζουν το ενδιαφέρον για το παιδί τ...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
第一著者: Τσακαλίδης, Απόστολος Στ. (著者)
フォーマット: 図書
言語:Greek
出版事項: Θεσσαλονίκη : Κώδικας, 1995
主題:
その他の書誌記述
要約:Η έκδοση αυτού του βιβλίου θα ήταν περιττή, αν δεν υπήρχαν ακόμα δάσκαλοι-δασκάλες που περιορίζουν την υποχρέωσή τους απλώς στο να διορθώνουν όπως όπως τις εργασίες των μαθητών οι ίδιοι, μακριά από τα παιδιά, και κυρίως να τις βαθμολογούν. Όπως και γονείς που περιορίζουν το ενδιαφέρον για το παιδί τους στους βαθμούς που φέρνει απ το σχολείο. Για όποιον δεν ανήκει σ αυτούς, το βιβλίο έχει μόνο ιστορική αξία.
物理的記述:163 σ. ; 24 εκ.