Δημιουργική διδασκαλία και μάθηση : η ανατομία της σκέψης /
Το κύριο βάρος και η πρόθεση του βιβλίου είναι να δώσει νέες διαστάσεις στο χώρο της μάθησης και της διδασκαλίας με βάση εμπειρίες που αποχτήθηκαν σε εκπαιδευτικούς χώρους και ιδιαίτερα σε αίθουσες διδασκαλίας φοιτητών της ιατρικής....
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | Abercrombie, Minnie Lome Johnson (Συγγραφέας) |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | Φράγκος, Χρήστος Π., 1927-2014 (Συγγραφέας εισαγωγής κ.λπ.), Μπακαλάκη, Ευδοκία (Μεταφραστής) |
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Αθήνα :
Gutenberg,
1986
|
| Σειρά: | Παιδαγωγική σειρά
|
| Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η σχολική ταξή ως κοινωνική ομάδα και η συνεργατική διδασκαλία και μάθηση
ανά: Κογκούλης, Ιωάννης Β.
Έκδοση: (1994) -
Η σύγχρονη διδασκαλία : μελέτες παιδαγωγών Ανατολής και Δύσης : συνθετική θεώρηση διδασκαλία, σχόλια, βασικά κείμενα για τη διδασκαλία /
ανά: Φράγκος, Χρήστος Π., 1927-2014
Έκδοση: (1986) -
Η σύγχρονη διδασκαλία : μελέτες παιδαγωγών Ανατολής και Δύσης : συνθετική θεώρηση διδασκαλία, σχόλια, βασικά κείμενα για τη διδασκαλία /
ανά: Φράγκος, Χρήστος Π., 1927-2014
Έκδοση: (1993) -
Πώς μαθαίνει καλύτερα ο σημερινός μαθητής : εκ των εγκυκλίων προς τους κ.κ. καθηγητάς της Θ΄ Ανωτέρας Εκπαιδευτικής Περιφερείας /
ανά: Γεωργούσης, Θεόδωρος Ι. -
Ο μαθητής ως αναγνώστης : η διδασκαλία των λογοτεχνικών κειμένων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση /
ανά: Κάλφας, Αντώνης Γ., 1956-
Έκδοση: (1998)