Γκλεν Γκουλντ, ή, Η αναγκαία επινόηση : Cercle του Στρασβούργου /

Είναι αμφίβολο αν ο Γκλεν Γκουλντ θα ήξερε τι να κάνει έναν ψυχαναλυτή. Ένας ψυχαναλυτής, όμως, μπορεί να μάθει από εκείνον, και να το περάσει στον αναγνώστη. Να μάθει, όχι τη μουσική, αλλά κάτι που αφορά τη συνάντηση με τη μουσική, τη γραφή της και την ερμηνεία της. Ο Jean-Pierre Galloy ακολουθεί...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Άλλοι συγγραφείς: Αλεξάκης, Δημήτρης (Επιμελητής έκδοσης), Μόλαρη, Ελένη (Μεταφραστής), Πίγκου, Άννα (Μεταφραστής)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
French
Έκδοση: Αθήνα : Εκκρεμές, 2012
Σειρά:Λακανικός προσανατολισμός
Θέματα:
LEADER 03942namaa2200337 4500
001 main_43889
003 GR-kkKDBK
005 20191002235459.0
006 a|||||r|||||||||||
008 160121s2012uuuugr#||||gr|||| 000|0dgre d
020 |a 978-960-7651-91-4 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
041 1 |a gre  |h fre 
082 0 |a 780.9 
130 0 |a Γκλεν Γκουλντ, ή, Η αναγκαία επινόηση : Cercle του Στρασβούργου  |9 113972 
245 1 0 |a Γκλεν Γκουλντ, ή, Η αναγκαία επινόηση :  |b Cercle του Στρασβούργου /  |c μετάφραση Άννα Πίγκου, Ελένη Μόλαρη ; επιμέλεια Δημήτρης Αλεξάκης 
260 |a Αθήνα :  |b Εκκρεμές,  |c 2012 
300 |a 70 σ. ;  |c 21 εκ. 
490 0 |a Λακανικός προσανατολισμός 
500 |a Τίτλος πρωτοτύπου: Glenn Gould, ou, L' invention necessaire 
520 |a Είναι αμφίβολο αν ο Γκλεν Γκουλντ θα ήξερε τι να κάνει έναν ψυχαναλυτή. Ένας ψυχαναλυτής, όμως, μπορεί να μάθει από εκείνον, και να το περάσει στον αναγνώστη. Να μάθει, όχι τη μουσική, αλλά κάτι που αφορά τη συνάντηση με τη μουσική, τη γραφή της και την ερμηνεία της. Ο Jean-Pierre Galloy ακολουθεί μέσα από τις γραπτές μαρτυρίες του Γκλεν Γκουλντ τα ίχνη των δοκιμασιών του, όπου, στα όρια της τρέλας, μουσική, σώμα και γραφή αποκαλύπτουν την ευθραυστότητα των δεσμών τους. H Micky Boccara-Schmelzer διατυπώνει τα ερωτήματα που, μαζί με τον πιανίστα, μας οδηγούν να συλλογιστούμε εκ νέου τους όρους της καλλιτεχνικής δημιουργίας. Η Myriam Mitelman μας μυεί στα απόκρυφα της ενδόμυχης σχέσης που διατηρεί ο Gould με τον Μπαχ, σχέση που σφραγίστηκε γύρω από το μυστήριο των Παραλλαγών Γκόλντμπεργκ, και ανανεώνει τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε τον Μπαχ και την ιδιοφυή ερμηνεία του από τον Γκλεν Γκουλντ. Ο Pierre Ebtinger ξαναπιάνει τα ερωτήματα αυτά σκιαγραφώντας μια θέση πάνω στη σχέση της μουσικής γραφής με τη σημαίνουσα λειτουργία. Τοποθετεί έτσι τα θεμέλια της επινόησης που συνιστά το έργο του Γκλεν Γκουλντ . Η συλλογή αυτή σταχυολογεί τέσσερις από τις φωνές μιας πολύ ευρύτερης συζήτησης που έλαβε χώρα στους κόλπους του Κέντρου Μελέτης και Έρευνας της Αναλυτικής Kλινικής (CERCLE), στο Στρασβούργο, που συντονίζει ο Armand Zaloszyc.  
600 1 7 |a Gould, Glenn,  |d 1932-1982  |x Ερμηνεία και κριτική  |9 18177 
650 4 |a Μουσική, Κλασική  |9 63641 
650 4 |a Συνθέτες  |z Καναδάς  |9 59699 
700 1 |4 edt  |a Αλεξάκης, Δημήτρης  |9 18180 
700 1 |4 trl  |a Μόλαρη, Ελένη  |9 18179 
700 1 |4 trl  |a Πίγκου, Άννα  |9 18178 
710 2 |4 pbl  |a Εκκρεμές  |9 26143 
942 |c BK 
999 |c 46938  |d 46938 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 780_900000000000000_ΓΚΛ  |7 0  |9 61225  |a KDBK  |b KDBK  |d 2016-01-21  |e Αγορά  |i 05232016  |l 1  |o 780.9 ΓΚΛ  |p 05232016  |r 2019-04-28  |w 2019-04-28  |y BK