Μαθησιακές δυσκολίες και προβλήματα συμπεριφοράς στην κανονική τάξη /

Μεγάλος αριθμός παιδιών με σοβαρές και ήπιες μαθησιακές και συμπεριφορικές δυσκολίες παρακολουθούν και διδάσκονται μέσα στην «κανονική» τάξη. Τα παιδιά αυτά, παιδιά δηλαδή με Δυσλεξία, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ/ΔΕΠΥ), προβλήματα λόγου, οριακή νοημοσύνη και προβλήματ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Λιβανίου, Ελένη (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Κέδρος, 2004
Έκδοση:6η έκδ.
Θέματα:
LEADER 04704namaa2200325 4500
001 main_42489
003 GR-kkKDBK
005 20191001214452.0
006 a|||||r|||||||||||
008 151228s2004uuuugr# |||grb||| 000|0 gre d
020 |a 978-960-04-2219-1 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 371.9 
100 1 |4 aut  |a Λιβανίου, Ελένη  |9 17765 
245 1 0 |a Μαθησιακές δυσκολίες και προβλήματα συμπεριφοράς στην κανονική τάξη /  |c Ελένη Λιβανίου 
250 |a 6η έκδ. 
260 |a Αθήνα :  |b Κέδρος,  |c 2004 
300 |a 268 σ. ;  |c 21 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a Μεγάλος αριθμός παιδιών με σοβαρές και ήπιες μαθησιακές και συμπεριφορικές δυσκολίες παρακολουθούν και διδάσκονται μέσα στην «κανονική» τάξη. Τα παιδιά αυτά, παιδιά δηλαδή με Δυσλεξία, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ/ΔΕΠΥ), προβλήματα λόγου, οριακή νοημοσύνη και προβλήματα συμπεριφοράς, χρειάζονται ειδική αντιμετώπιση από εκπαιδευτικούς οι οποίοι, συχνά, ανησυχούν και προβληματίζονται για το ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να τα διδάξουν. Το βιβλίο αυτό επιδιώκει να προτείνει πρακτικές, «ρεαλιστικές» οδηγίες, ενώ συγχρόνως παρουσιάζει τις διάφορες μορφές των Μαθησιακών Δυσκολιών και της προβληματικής συμπεριφοράς υπό το πρίσμα αιτιολογίας, συμπτωματολογίας και τρόπων αντιμετώπισης τους, λαμβάνοντας πάντοτε υπόψη την ελληνική πραγματικότητα. Το κανονικό σχολείο έχει τεράστιες δυνατότητες να αξιοποιήσει τα ήδη υπάρχοντα μέσα και το ανθρώπινο δυναμικό προς όφελος όλων- μαθητών και εκπαιδευτικών εξίσου. Αρκεί να το θελήσει. Είναι σημαντικό να επισημάνουμε ότι: Η συγγραφέας του βιβλίου προσπαθεί να τονίσει το σπουδαίο, μοναδικά σημαντικό αλλά και, ταυτόχρονα, πολυσήμαντο ρόλο που παίζει ο εκπαιδευτικός όχι μόνο στη μεταφορά γνώσης αλλά και, πολύ περισσότερο, στο «ξεκλείδωμα» των συναισθημάτων του παιδιού μέσα από τη διαδικασία της διδαχής/μάθησης, το πόσο σημαντικό είναι να μπορέσει ο εκπαιδευτικός να κατανοήσει τη φύση της αλληλεπίδρασης μεταξύ μαθητή και δασκάλου. Το βιβλίο αυτό δίνει τη δυνατότητα στους γονείς και εκπαιδευτικούς να το χρησιμοποιήσουν σαν ένα πρακτικό βοήθημα για τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες τους και για την αναζήτηση της καλύτερης δυνατής λύσης στις καταστάσεις που αντιμετωπίζουν. 
650 4 |a Διαταραχές συμπεριφοράς των παιδιών  |9 57051 
650 4 |a Δυσλεκτικά παιδιά  |x Εκπαίδευση  |9 54754 
650 4 |a Δυσλεξία  |9 63296 
650 4 |a Μάθηση, Δυσκολίες της  |9 67778 
700 1 |a Λιβανίου, Ελένη  |t Μαθησιακές δυσκολίες και προβλήματα συμπεριφοράς στην κανονική τάξη  |9 112481 
710 2 |4 pbl  |a Κέδρος  |9 26798 
942 |c BK 
999 |c 45382  |d 45382 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 371_900000000000000_ΛΙΒ  |7 0  |9 59365  |a KDBK  |b KDBK  |d 2019-01-03  |e Δωρεά Όλγα Πασαλίδου  |i 00152018  |l 1  |o 371.9 ΛΙΒ  |p 00152018  |r 2019-12-03  |s 2019-11-14  |w 2019-04-28  |y BK 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 371_900000000000000_ΛΙΒ  |7 0  |9 59366  |a KDBK  |b KDBK  |d 2019-01-03  |e Αγορά  |i 92992015  |l 15  |m 2  |o 371.9 ΛΙΒ  |p 92992015  |r 2022-05-03  |s 2022-04-13  |w 2019-04-28  |y BK