Η επιχειρησιακή στρατηγική σε μια μόνο σελίδα : τελειοποιήστε το επιχειρησιακό σχέδιό σας με τέσσερα απλά βήματα /
«Η επιχειρησιακή στρατηγική σε μία μόνο σελίδα Τελειοποιήστε το επιχειρησιακό σχέδιό σας με τέσσερα απλά βήματα» των συγγραφέων Marc Van Eck και Ellen Leenhouts. Το βιβλίο στηρίζεται σε μια μεθοδολογία που είναι γνωστή ως OGSM από το αρχικό γράμμα των λέξεων Objective (=αντικειμενικός σκοπός), Goa...
Bewaard in:
Hoofdauteurs: | Van Eck, Marc (Auteur), Leenhouts, Ellen (Auteur) |
---|---|
Andere auteurs: | Σοκοδήμος, Ανδρέας (Vertaler) |
Formaat: | Boek |
Taal: | Greek English |
Gepubliceerd in: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Rosili,
2015
|
Reeks: | Επιχειρείν : Start-up
|
Onderwerpen: |
Gelijkaardige items
-
Σχεδιασμός και υλοποίηση επιχειρησιακής στρατηγικής : η αναζήτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος /
door: Thompson, Arthur A., 1940-, et al.
Gepubliceerd in: (2010) -
Προγραμματισμός δράσεως επιχειρήσεων /
door: Κιόχος, Πέτρος Α., et al.
Gepubliceerd in: (2001) -
Προγραμματισμός δράσεως επιχειρήσεων /
door: Μηλιώτη, Ειρήνη
Gepubliceerd in: (1995) -
Πως να σκέπτεσθε στρατηγικά : η εφαρμογή της στρατηγικής στην πολιτική, στις επιχειρήσεις και στην καθημερινή ζωή /
door: Dixit, Avinash K., et al.
Gepubliceerd in: (2001) -
Επιτυχημένο marketing : σε μια εβδομάδα /
door: Davies, Eric, et al.
Gepubliceerd in: (1993)