Η επιχειρησιακή στρατηγική σε μια μόνο σελίδα : τελειοποιήστε το επιχειρησιακό σχέδιό σας με τέσσερα απλά βήματα /
«Η επιχειρησιακή στρατηγική σε μία μόνο σελίδα Τελειοποιήστε το επιχειρησιακό σχέδιό σας με τέσσερα απλά βήματα» των συγγραφέων Marc Van Eck και Ellen Leenhouts. Το βιβλίο στηρίζεται σε μια μεθοδολογία που είναι γνωστή ως OGSM από το αρχικό γράμμα των λέξεων Objective (=αντικειμενικός σκοπός), Goa...
Enregistré dans:
Auteurs principaux: | Van Eck, Marc (Auteur), Leenhouts, Ellen (Auteur) |
---|---|
Autres auteurs: | Σοκοδήμος, Ανδρέας (Traducteur) |
Format: | Livre |
Langue: | Greek English |
Publié: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Rosili,
2015
|
Collection: | Επιχειρείν : Start-up
|
Sujets: |
Documents similaires
-
Σχεδιασμός και υλοποίηση επιχειρησιακής στρατηγικής : η αναζήτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος /
par: Thompson, Arthur A., 1940-, et autres
Publié: (2010) -
Προγραμματισμός δράσεως επιχειρήσεων /
par: Κιόχος, Πέτρος Α., et autres
Publié: (2001) -
Προγραμματισμός δράσεως επιχειρήσεων /
par: Μηλιώτη, Ειρήνη
Publié: (1995) -
Πως να σκέπτεσθε στρατηγικά : η εφαρμογή της στρατηγικής στην πολιτική, στις επιχειρήσεις και στην καθημερινή ζωή /
par: Dixit, Avinash K., et autres
Publié: (2001) -
Επιτυχημένο marketing : σε μια εβδομάδα /
par: Davies, Eric, et autres
Publié: (1993)