Η φιλοσοφία της νέας μουσικής /

Αν και γραμμένη μεταξύ 1940 - 48, "Η φιλοσοφία της νέας μουσικής" παραμένει για μουσικούς, και φίλους της μουσικής, φιλοσόφους και ενδιαφερομένους για ζητήματα πολιτισμού και κοινωνίας, μια αποφασιστική συμβολή της "κριτικής θεωρίας" στη σύγχρονη σκέψη. Μαζί με τη Διαλεκτική του...

पूर्ण विवरण

में बचाया:
ग्रंथसूची विवरण
मुख्य लेखक: Adorno, Theodor W., 1903-1969 (लेखक)
अन्य लेखक: Κουζέλης, Γεράσιμος (संपादक), Φράγκου-Ψυχοπαίδη, Ολυμπία (अनुवादक, परिचय का लेखक, आदि।), Σιετή, Τούλα (अनुवादक)
स्वरूप: पुस्तक
भाषा:Greek
German
प्रकाशित: Αθήνα : Νήσος, 2012
विषय:
LEADER 04127namaa2200361 4500
001 main_40985
003 GR-kkKDBK
005 20191112134101.0
006 a|||||r|||||||||||
008 151127s2012uuuugr#||||gr|||| 000|0 gre d
999 |c 43713  |d 43713 
020 |a 978-960-9535-15-1 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
041 1 |a gre  |h ger 
082 0 |a 780 
100 1 |4 aut  |a Adorno, Theodor W.,  |d 1903-1969  |9 41810 
245 1 2 |a Η φιλοσοφία της νέας μουσικής /  |c Τεοντόρ Β. Αντόρνο ; μετάφραση Τούλα Σιετή, Όλυ Κοσμά Ψυχοπαίδη-Φράγκου ; εισαγωγή Όλυ Κοσμά Ψυχοπαίδι-Φράγκου ; επιμέλεια Γεράσιμος Κουζέλης 
260 |a Αθήνα :  |b Νήσος,  |c 2012 
300 |a 293 σ. ;  |c 21 εκ. 
500 |a Τίτλος πρωτοτύπου: Philosophie der neuen 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a Αν και γραμμένη μεταξύ 1940 - 48, "Η φιλοσοφία της νέας μουσικής" παραμένει για μουσικούς, και φίλους της μουσικής, φιλοσόφους και ενδιαφερομένους για ζητήματα πολιτισμού και κοινωνίας, μια αποφασιστική συμβολή της "κριτικής θεωρίας" στη σύγχρονη σκέψη. Μαζί με τη Διαλεκτική του Διαφωτισμού, το έργο αυτό έβαλε τη σφραγίδα του σε ό,τι θεωρείται σήμερα κριτική της τέχνης, αλλά ίσως και στην πορεία της θεωρίας από τα μέσα του 20ού αιώνα. Ο ιδιότροπος λόγος του Αντόρνο, η ιδιοφυής σύζευξη εννοιών και επιχειρημάτων που αντλούνται από τη μουσική και τη φιλοσοφική παράδοση, η προκλητικά διατυπωμένη κριτική στον εύκολο "μοντερνισμό" και στα πολιτισμικά προϊόντα που τροφοδότησαν τη μαζική κουλτούρα, η ανυποχώρητη επιμονή στην ποιότητα της αφαίρεσης και της απόστασης από το "κοινό γούστο", η αιρετική αξιοποίηση των εννοιολογικών εργαλείων της κοινωνιολογίας και της σύγχρονης φιλοσοφίας για το σχολιασμό της μουσικής σύνθεσης και βεβαίως ο ανεξάντλητος πλούτος ιδεών, γνώσεων, αλλά και όρων του Αντόρνο καθιστούν το εγχείρημα της Φιλοσοφίας της νέας μουσικής ανεπανάληπτο. Η έκδοση του βιβλίου στα ελληνικά εκπληρώνει ένα αίτημα τόσο των μουσικών όσο και των κοινωνικών επιστημόνων και των φιλοσόφων, προσφέροντας επιπλέον στον αναγνώστη και τον ερευνητή χρήσιμες διευκρινίσεις και σχόλια.  
600 1 4 |a Schoenberg, Arnold,  |d 1874-1951  |9 17350 
600 1 4 |a Stravinsky, Igor,  |d 1882-1971  |9 17349 
650 4 |a Μουσική  |x Ιστορία και κριτική  |y 20ός αι.  |9 59022 
650 4 |a Μουσική  |x Φιλοσοφία και αισθητική  |9 65722 
700 1 |4 edt  |a Κουζέλης, Γεράσιμος  |9 17272 
700 1 |4 trl  |4 aui  |a Φράγκου-Ψυχοπαίδη, Ολυμπία  |9 17271 
700 1 |4 trl  |a Σιετή, Τούλα  |9 41598 
700 1 |a Adorno, Theodor W.,  |d 1903-1969  |t Η φιλοσοφία της νέας μουσικής  |9 110914 
710 2 |4 pbl  |a Νήσος  |9 27666 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 780_000000000000000_ADO  |7 0  |9 57150  |a KDBK  |b KDBK  |d 2015-11-27  |e Αγορά  |i 78482015  |l 1  |o 780 ADO  |p 78482015  |r 2019-04-28  |w 2019-04-28  |y BK