Η φιλοσοφία της νέας μουσικής /
Αν και γραμμένη μεταξύ 1940 - 48, "Η φιλοσοφία της νέας μουσικής" παραμένει για μουσικούς, και φίλους της μουσικής, φιλοσόφους και ενδιαφερομένους για ζητήματα πολιτισμού και κοινωνίας, μια αποφασιστική συμβολή της "κριτικής θεωρίας" στη σύγχρονη σκέψη. Μαζί με τη Διαλεκτική του...
में बचाया:
मुख्य लेखक: | |
---|---|
अन्य लेखक: | , , |
स्वरूप: | पुस्तक |
भाषा: | Greek German |
प्रकाशित: |
Αθήνα :
Νήσος,
2012
|
विषय: |
LEADER | 04127namaa2200361 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_40985 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20191112134101.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 151127s2012uuuugr#||||gr|||| 000|0 gre d | ||
999 | |c 43713 |d 43713 | ||
020 | |a 978-960-9535-15-1 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
041 | 1 | |a gre |h ger | |
082 | 0 | |a 780 | |
100 | 1 | |4 aut |a Adorno, Theodor W., |d 1903-1969 |9 41810 | |
245 | 1 | 2 | |a Η φιλοσοφία της νέας μουσικής / |c Τεοντόρ Β. Αντόρνο ; μετάφραση Τούλα Σιετή, Όλυ Κοσμά Ψυχοπαίδη-Φράγκου ; εισαγωγή Όλυ Κοσμά Ψυχοπαίδι-Φράγκου ; επιμέλεια Γεράσιμος Κουζέλης |
260 | |a Αθήνα : |b Νήσος, |c 2012 | ||
300 | |a 293 σ. ; |c 21 εκ. | ||
500 | |a Τίτλος πρωτοτύπου: Philosophie der neuen | ||
504 | |a Περιέχει βιβλιογραφία | ||
520 | |a Αν και γραμμένη μεταξύ 1940 - 48, "Η φιλοσοφία της νέας μουσικής" παραμένει για μουσικούς, και φίλους της μουσικής, φιλοσόφους και ενδιαφερομένους για ζητήματα πολιτισμού και κοινωνίας, μια αποφασιστική συμβολή της "κριτικής θεωρίας" στη σύγχρονη σκέψη. Μαζί με τη Διαλεκτική του Διαφωτισμού, το έργο αυτό έβαλε τη σφραγίδα του σε ό,τι θεωρείται σήμερα κριτική της τέχνης, αλλά ίσως και στην πορεία της θεωρίας από τα μέσα του 20ού αιώνα. Ο ιδιότροπος λόγος του Αντόρνο, η ιδιοφυής σύζευξη εννοιών και επιχειρημάτων που αντλούνται από τη μουσική και τη φιλοσοφική παράδοση, η προκλητικά διατυπωμένη κριτική στον εύκολο "μοντερνισμό" και στα πολιτισμικά προϊόντα που τροφοδότησαν τη μαζική κουλτούρα, η ανυποχώρητη επιμονή στην ποιότητα της αφαίρεσης και της απόστασης από το "κοινό γούστο", η αιρετική αξιοποίηση των εννοιολογικών εργαλείων της κοινωνιολογίας και της σύγχρονης φιλοσοφίας για το σχολιασμό της μουσικής σύνθεσης και βεβαίως ο ανεξάντλητος πλούτος ιδεών, γνώσεων, αλλά και όρων του Αντόρνο καθιστούν το εγχείρημα της Φιλοσοφίας της νέας μουσικής ανεπανάληπτο. Η έκδοση του βιβλίου στα ελληνικά εκπληρώνει ένα αίτημα τόσο των μουσικών όσο και των κοινωνικών επιστημόνων και των φιλοσόφων, προσφέροντας επιπλέον στον αναγνώστη και τον ερευνητή χρήσιμες διευκρινίσεις και σχόλια. | ||
600 | 1 | 4 | |a Schoenberg, Arnold, |d 1874-1951 |9 17350 |
600 | 1 | 4 | |a Stravinsky, Igor, |d 1882-1971 |9 17349 |
650 | 4 | |a Μουσική |x Ιστορία και κριτική |y 20ός αι. |9 59022 | |
650 | 4 | |a Μουσική |x Φιλοσοφία και αισθητική |9 65722 | |
700 | 1 | |4 edt |a Κουζέλης, Γεράσιμος |9 17272 | |
700 | 1 | |4 trl |4 aui |a Φράγκου-Ψυχοπαίδη, Ολυμπία |9 17271 | |
700 | 1 | |4 trl |a Σιετή, Τούλα |9 41598 | |
700 | 1 | |a Adorno, Theodor W., |d 1903-1969 |t Η φιλοσοφία της νέας μουσικής |9 110914 | |
710 | 2 | |4 pbl |a Νήσος |9 27666 | |
942 | |c BK | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 780_000000000000000_ADO |7 0 |9 57150 |a KDBK |b KDBK |d 2015-11-27 |e Αγορά |i 78482015 |l 1 |o 780 ADO |p 78482015 |r 2019-04-28 |w 2019-04-28 |y BK |