Γυναικεία επιχειρηματικότητα : προσέγγιση της ελληνικής πραγματικότητας /

Η επιχειρηματικότητα σήμερα, μέσα σε μια οικονομία όπως η Ελληνική, της οποίας ο δημόσιος τομέας συρρικνώνεται, ο ρόλος του κοινωνικού κράτους μειώνεται, η πίστη στο πολιτικό σύστημα δοκιμάζεται, οι κοινωνικές ανισότητες, η ανεργία και η ανασφάλεια για το άμεσο και απώτερο μέλλον αυξάνονται, ίσως να...

Полное описание

Сохранить в:
Библиографические подробности
Главные авторы: Σαρρή, Κατερίνα (Автор), Τριχοπούλου, Άννα (Автор)
Формат:
Язык:Greek
Опубликовано: Αθήνα : Εκδοτικός Οίκος Rosili, 2012
Предметы:
LEADER 03911namaa2200289 4500
001 main_40961
003 GR-kkKDBK
005 20191112132322.0
006 a|||||r|||||||||||
008 151127s2012uuuugr#a|||gr|||| 000|0 gre d
999 |c 43686  |d 43686 
020 |a 978-960-84407-7-2 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 338.7 
100 1 |4 aut  |a Σαρρή, Κατερίνα  |9 17258 
245 1 0 |a Γυναικεία επιχειρηματικότητα :  |b προσέγγιση της ελληνικής πραγματικότητας /  |c Κατερίνα Σαρρή, Άννα Τριχοπούλου 
260 |a Αθήνα :  |b Εκδοτικός Οίκος Rosili,  |c 2012 
300 |a 515, [5] σ. :  |b εικ. ;  |c 25 εκ. 
520 |a Η επιχειρηματικότητα σήμερα, μέσα σε μια οικονομία όπως η Ελληνική, της οποίας ο δημόσιος τομέας συρρικνώνεται, ο ρόλος του κοινωνικού κράτους μειώνεται, η πίστη στο πολιτικό σύστημα δοκιμάζεται, οι κοινωνικές ανισότητες, η ανεργία και η ανασφάλεια για το άμεσο και απώτερο μέλλον αυξάνονται, ίσως να είναι η απάντηση για την υγιή σταδιακή οικονομική ανάπτυξη. Αυτό ισχύει με την προϋπόθεση οι εδραιωμένες αλλά και οι νεοφυείς επιχειρήσεις να χαρακτηρίζονται από δυναμισμό, δημιουργικότητα, καινοτομία και εξωστρέφεια σε μια κοινωνία απαλλαγμένη από στερεότυπα και παθογένειες, όπου γυναίκες και άνδρες μαζί να συμπορεύονται για τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας. Παρά το γεγονός ότι οι γυναίκες επιχειρηματίες συμβάλλουν σημαντικά στην ανάπτυξη της παγκόσμιας οικονομίας παρατηρείται ένα χάσμα στον τομέα της επιχειρηματικότητας ανάμεσα στα δύο φύλα. Όταν οι γυναίκες δεν συμμετέχουν ισότιμα στην επιχειρηματικότητα, η κοινωνία στερείται της αξίας που μπορεί να δημιουργήσει το μισό του πληθυσμού της. Η επιχειρηματικότητα γενικά είναι θέμα των πολλών και όχι των λίγων. Είναι θέμα κοινωνικοοικονομικό. Είναι θέμα κατεξοχήν δημιουργικό, είναι θέμα που δημιουργεί προστιθέμενη αξία (+) και απαιτεί "συν": συνεργασία, συνεταιρισμό, συνασπισμό, συνοχή, συνέπεια, συνδιαλλαγή, συν-ανταγωνισμό, συνύπαρξη, συνεισφορά ...από γυναίκες και άνδρες. 
650 4 |a Γυναίκες επιχειρηματίες  |9 59366 
650 4 |a Γυναίκες  |x Επαγγελματική απασχόληση  |z Ελλάδα  |9 56238 
650 4 |a Επιχειρηματικότητα  |z Ελλάδα  |9 59365 
700 1 |4 aut  |a Τριχοπούλου, Άννα  |9 17259 
700 1 |a Σαρρή, Κατερίνα  |t Γυναικεία επιχειρηματικότητα : προσέγγιση της ελληνικής πραγματικότητας  |9 110888 
710 2 |4 pbl  |a Rosili  |9 29858 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 338_700000000000000_ΣΑΡ  |7 0  |9 57116  |a KDBK  |b KDBK  |d 2015-11-27  |e Αγορά  |i 78452015  |l 5  |o 338.7 ΣΑΡ  |p 78452015  |r 2019-04-28  |w 2019-04-28  |y BK