Αλφαβητάριο υπηρεσιών /
Πότε προσφέρουμε ποιοτικές υπηρεσίες; Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί τις υπηρεσίες μας από τον ανταγωνισμό; Πώς θα αναγνωρίσουμε τις ανάγκες του πελάτη για να του προσφέρουμε αυτό ακριβώς που ζητά; Πώς πρέπει να φερόμαστε, να μιλάμε, να ντυνόμαστε, να διακοσμούμε τον επαγγελματικό χώρο μας, να υποδε...
Sparad:
Huvudupphovsman: | |
---|---|
Materialtyp: | Bok |
Språk: | Greek |
Publicerad: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
2013
|
Ämnen: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signum: |
658 ΚΟΛ |
---|---|
Exemplar Unknown | Tillgänglig Reservera |