Κοινωνική εργασία στην εκπαίδευση : στα θρανία των ετεροτήτων /

Πρωταρχικό μέλημα των κοινωνικών λειτουργών που δραστηριοποιούνται στο χώρο της εκπαίδευσης είναι η ισότιμη πρόσβαση, ένταξη και ενεργός συμμετοχή όλων των μαθητών στο σχολείο μέσω της άρσης δομικών, ιδεολογικών, υλικών και ψυχοσυναισθηματικών περιορισμών. Ειδικότερα σε περιόδους οικονομικής και κοι...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Κατσαμά, Ειρήνη (Συγγραφέας)
Άλλοι συγγραφείς: Καλλινικάκη, Θεανώ (Επιμελητής έκδοσης), Κασσέρη, Ζαχαρούλα (Επιμελητής έκδοσης)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Τόπος, 2014
Θέματα:
LEADER 04364namaa2200313 4500
001 main_38957
003 GR-kkKDBK
005 20191001214115.0
006 a|||||r|||||||||||
008 151015s2014uuuugr# |||grb||| 000|0 gre d
020 |a 978-960-499-111-2 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 361 
100 1 |4 aut  |a Κατσαμά, Ειρήνη  |9 16455 
245 1 0 |a Κοινωνική εργασία στην εκπαίδευση :  |b στα θρανία των ετεροτήτων /  |c επιμέλεια Θεανώ Καλλινικάκη, Ζαχαρούλα Κασσέρη 
260 |a Αθήνα :  |b Τόπος,  |c 2014 
300 |a 520 σ. ;  |c 24 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a Πρωταρχικό μέλημα των κοινωνικών λειτουργών που δραστηριοποιούνται στο χώρο της εκπαίδευσης είναι η ισότιμη πρόσβαση, ένταξη και ενεργός συμμετοχή όλων των μαθητών στο σχολείο μέσω της άρσης δομικών, ιδεολογικών, υλικών και ψυχοσυναισθηματικών περιορισμών. Ειδικότερα σε περιόδους οικονομικής και κοινωνικής κρίσης, η δράση των κοινωνικών λειτουργών επικεντρώνεται στην αποτροπή εκδηλώσεων στιγματισμού και απόρριψης καθώς και στην καλλιέργεια πνεύματος συνύπαρξης και αλληλεγγύης. Το παρόν συλλογικό έργο περιλαμβάνει πολυδιάστατες οπτικές για την εκτίμηση, πρόληψη, πρώιμη παρέμβαση και αντιμετώπιση προβλημάτων που σχετίζονται με τη σχολική διαρροή, την ασταθή φοίτηση, τη χαμηλή επίδοση και την κοινωνική περιθωριοποίηση μαθητών στη γενική και την ειδική εκπαίδευση. Εστιάζει σε μέσα, μεθόδους και τεχνικές παρέμβασης για την επανάκτηση της λειτουργικότητας των παιδιών και των νέων στο περιβάλλον τους (οικογενειακό, σχολικό και κοινωνικό), καθώς και στην αξιολόγηση των εν λόγω παρεμβάσεων. Περιλαμβάνει καλές πρακτικές για τη συμπερίληψη μαθητών με σύνδρομο Asperger και άλλες αναπηρίες σε μονάδες γενικής εκπαίδευσης, και παρουσιάζει ενδιαφέρουσες παρεμβάσεις που υλοποιήθηκαν με σκοπό τη σχολική ένταξη παιδιών τα οποία προέρχονται από κοινότητες Ρομά και εθνοπολιτισμικές μειονότητες. Το βιβλίο απευθύνεται σε επαγγελματίες όλων των ειδικοτήτων που εργάζονται ή επικουρούν το έργο στις μονάδες εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων, καθώς και στις υπηρεσίες κοινωνικής προστασίας, συμβουλευτικής και ψυχικής υγείας παιδιών, εφήβων και νεαρών ενηλίκων. 
650 4 |a Κοινωνική εργασία με ομάδες  |9 59150 
650 4 |a Κοινωνική εργασία  |9 58854 
650 4 |a Κοινωνική εργασία  |x Εκπαίδευση  |9 58496 
700 1 |4 edt  |a Καλλινικάκη, Θεανώ  |9 16456 
700 1 |4 edt  |a Κασσέρη, Ζαχαρούλα  |9 16457 
700 1 |a Κατσαμά, Ειρήνη  |t Κοινωνική εργασία στην εκπαίδευση : στα θρανία των ετεροτήτων  |9 108849 
710 2 |4 pbl  |a Τόπος  |9 27404 
942 |c BK 
999 |c 41460  |d 41460 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 361_000000000000000_ΚΟΙ  |7 0  |9 54260  |a KDBK  |b KDBK  |d 2015-10-15  |e Αγορά  |i 51162015  |l 3  |o 361 ΚΟΙ  |p 51162015  |r 2019-09-11  |s 2019-08-27  |w 2019-04-28  |y BK