Θεσμικές και λειτουργικές όψεις της εκπαίδευσης των ελληνορθοδόξων κοινοτήτων της οθωμανικής επικράτειας : από την έναρξη των μεταρρυθμίσεων του Τανζιμάτ έως την επανάσταση των Νεότουρκων /

Στην παρούσα μελέτη εξετάζονται διάφορες θεσμικές και λειτουργικές όψεις της εκπαίδευσης που ανέπτυξαν οι ελληνικές ορθόδοξες κοινότητες της οθωμανικής επικράτειας κατά την περίοδο των οθωμανικών μεταρρυθμίσεων Τανζιμάτ έως το 1908. Παρουσιάζεται το νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την ελληνική εκπαίδε...

Volledige beschrijving

Bewaard in:
Bibliografische gegevens
Hoofdauteur: Μπέτσας, Γιάννης Σ. (Auteur)
Formaat: Boek
Taal:Greek
Gepubliceerd in: Θεσσαλονίκη : Κυριακίδη, 2005
Reeks:Ιστορικό αρχείο νεοελληνικής εκπαίδευσης ; 9
Onderwerpen:
LEADER 03681namaa2200301 4500
001 main_38289
003 GR-kkKDBK
005 20191111100556.0
006 a|||||r|||||||||||
008 151005s2005uuuugr#a|||gr|||| 001|0 gre d
999 |c 40717  |d 40717 
020 |a 960-343-801-4 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 370.9 
100 1 |4 aut  |a Μπέτσας, Γιάννης Σ.  |9 16190 
245 1 0 |a Θεσμικές και λειτουργικές όψεις της εκπαίδευσης των ελληνορθοδόξων κοινοτήτων της οθωμανικής επικράτειας :  |b από την έναρξη των μεταρρυθμίσεων του Τανζιμάτ έως την επανάσταση των Νεότουρκων /  |c Γιάννη Σ. Μπέτσα 
260 |a Θεσσαλονίκη :  |b Κυριακίδη,  |c 2005 
300 |a 412 σ. :  |b εικ., πίν. ;  |c 25 εκ. 
490 0 |a Ιστορικό αρχείο νεοελληνικής εκπαίδευσης ;  |v 9 
504 |a Βιβλιογραφία: σ. 373-399 
504 |a Ευρετήριο: σ.401-412 
520 |a Στην παρούσα μελέτη εξετάζονται διάφορες θεσμικές και λειτουργικές όψεις της εκπαίδευσης που ανέπτυξαν οι ελληνικές ορθόδοξες κοινότητες της οθωμανικής επικράτειας κατά την περίοδο των οθωμανικών μεταρρυθμίσεων Τανζιμάτ έως το 1908. Παρουσιάζεται το νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την ελληνική εκπαίδευση, τίθενται υπό διερεύνηση τα βασικά θεσμικά χαρακτηριστικά της ελληνικής εκπαίδευσης, όπως αυτά καθορίστηκαν από την εκκλησιαστική διοίκηση του μιλλέτ, και εξετάζονται οι φορείς που δραστηριοποιούνται στη διοίκηση και οργάνωση του σχολικού δικτύου. Παράλληλα, μελετώνται ειδικές παράμετροι που σχετίζονται με τη διαμόρφωση των αντιλήψεων για το ρόλο και τη σημασία της εκπαίδευσης, τη διάθρωση του εκπαιδευτικού συστήματος, τη σύνταξη και την επιλογή σχολικών προγραμμάτων, την έγκριση και προώθηση σχολικών βιβλίων, την κατάρτιση και επιλογή του εκπαιδευτικού προσωπικού, τη χρηματοδότηση του σχολικού δικτύου. 
650 4 |a Εκπαίδευση  |x Ιστορία  |y Τουρκοκρατία  |9 58966 
650 4 |a Εκπαίδευση  |z Ελλάδα  |x Ιστορία  |y Τουρκοκρατία  |9 67745 
700 1 |a Μπέτσας, Γιάννης Σ.  |t Θεσμικές και λειτουργικές όψεις της εκπαίδευσης των ελληνορθοδόξων κοινοτήτων της οθωμανικής επικράτειας : από την έναρξη των μεταρρυθμίσεων του Τανζιμάτ έως την επανάσταση των Νεότουρκων  |9 108176 
710 2 |4 pbl  |a Κυριακίδη Αφοί  |9 27412 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 370_900000000000000_ΜΠΕ  |7 0  |9 53399  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2015-10-05  |e Δωρεά του συγγραφέα  |i 44402015  |l 1  |o 370.9 ΜΠΕ  |p 44402015  |r 2019-04-28  |w 2019-04-28  |y BK