Θεσμικές και λειτουργικές όψεις της εκπαίδευσης των ελληνορθοδόξων κοινοτήτων της οθωμανικής επικράτειας : από την έναρξη των μεταρρυθμίσεων του Τανζιμάτ έως την επανάσταση των Νεότουρκων /
Στην παρούσα μελέτη εξετάζονται διάφορες θεσμικές και λειτουργικές όψεις της εκπαίδευσης που ανέπτυξαν οι ελληνικές ορθόδοξες κοινότητες της οθωμανικής επικράτειας κατά την περίοδο των οθωμανικών μεταρρυθμίσεων Τανζιμάτ έως το 1908. Παρουσιάζεται το νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την ελληνική εκπαίδε...
Bewaard in:
Hoofdauteur: | |
---|---|
Formaat: | Boek |
Taal: | Greek |
Gepubliceerd in: |
Θεσσαλονίκη :
Κυριακίδη,
2005
|
Reeks: | Ιστορικό αρχείο νεοελληνικής εκπαίδευσης ;
9 |
Onderwerpen: |
LEADER | 03681namaa2200301 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_38289 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20191111100556.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 151005s2005uuuugr#a|||gr|||| 001|0 gre d | ||
999 | |c 40717 |d 40717 | ||
020 | |a 960-343-801-4 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | |a 370.9 | |
100 | 1 | |4 aut |a Μπέτσας, Γιάννης Σ. |9 16190 | |
245 | 1 | 0 | |a Θεσμικές και λειτουργικές όψεις της εκπαίδευσης των ελληνορθοδόξων κοινοτήτων της οθωμανικής επικράτειας : |b από την έναρξη των μεταρρυθμίσεων του Τανζιμάτ έως την επανάσταση των Νεότουρκων / |c Γιάννη Σ. Μπέτσα |
260 | |a Θεσσαλονίκη : |b Κυριακίδη, |c 2005 | ||
300 | |a 412 σ. : |b εικ., πίν. ; |c 25 εκ. | ||
490 | 0 | |a Ιστορικό αρχείο νεοελληνικής εκπαίδευσης ; |v 9 | |
504 | |a Βιβλιογραφία: σ. 373-399 | ||
504 | |a Ευρετήριο: σ.401-412 | ||
520 | |a Στην παρούσα μελέτη εξετάζονται διάφορες θεσμικές και λειτουργικές όψεις της εκπαίδευσης που ανέπτυξαν οι ελληνικές ορθόδοξες κοινότητες της οθωμανικής επικράτειας κατά την περίοδο των οθωμανικών μεταρρυθμίσεων Τανζιμάτ έως το 1908. Παρουσιάζεται το νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την ελληνική εκπαίδευση, τίθενται υπό διερεύνηση τα βασικά θεσμικά χαρακτηριστικά της ελληνικής εκπαίδευσης, όπως αυτά καθορίστηκαν από την εκκλησιαστική διοίκηση του μιλλέτ, και εξετάζονται οι φορείς που δραστηριοποιούνται στη διοίκηση και οργάνωση του σχολικού δικτύου. Παράλληλα, μελετώνται ειδικές παράμετροι που σχετίζονται με τη διαμόρφωση των αντιλήψεων για το ρόλο και τη σημασία της εκπαίδευσης, τη διάθρωση του εκπαιδευτικού συστήματος, τη σύνταξη και την επιλογή σχολικών προγραμμάτων, την έγκριση και προώθηση σχολικών βιβλίων, την κατάρτιση και επιλογή του εκπαιδευτικού προσωπικού, τη χρηματοδότηση του σχολικού δικτύου. | ||
650 | 4 | |a Εκπαίδευση |x Ιστορία |y Τουρκοκρατία |9 58966 | |
650 | 4 | |a Εκπαίδευση |z Ελλάδα |x Ιστορία |y Τουρκοκρατία |9 67745 | |
700 | 1 | |a Μπέτσας, Γιάννης Σ. |t Θεσμικές και λειτουργικές όψεις της εκπαίδευσης των ελληνορθοδόξων κοινοτήτων της οθωμανικής επικράτειας : από την έναρξη των μεταρρυθμίσεων του Τανζιμάτ έως την επανάσταση των Νεότουρκων |9 108176 | |
710 | 2 | |4 pbl |a Κυριακίδη Αφοί |9 27412 | |
942 | |c BK | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 370_900000000000000_ΜΠΕ |7 0 |9 53399 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2015-10-05 |e Δωρεά του συγγραφέα |i 44402015 |l 1 |o 370.9 ΜΠΕ |p 44402015 |r 2019-04-28 |w 2019-04-28 |y BK |