Από τα γράμματα στη γλώσσα : πορεία προς τον επικοινωνιακό λόγο /

Η γλωσσική καλλιέργεια αρχίζει από την οικογένεια και συνεχίζεται μέσα στην ευρύτερη πολιτιστική και γλωσσική κοινότητα. Πρέπει να το καταλάβουμε γονείς και πολιτεία ότι η γλωσσική καλλιέργεια συνυφαίνεται με την ψυχική και την πνευματική καλλιέργεια. Η γλώσσα δεν αναπτύσσεται ανεξάρτητα από την σκέ...

Descrición completa

Gardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor Principal: Τσολάκης, Χρίστος Λ., 1935-2012 (Συγγραφέας)
Formato: Libro
Idioma:Greek
Publicado: Θεσσαλονίκη : Βάνιας, 1995
Θέματα:
LEADER 03726namaa2200277 4500
001 main_34948
003 GR-kkKDBK
005 20210422123708.0
006 a|||||r|||||||||||
008 150504s1995uuuugr#a|||grb||| 001|0 gre d
999 |c 37004  |d 37004 
020 |a 960-288-031-7 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 489.3 
100 1 |4 aut  |a Τσολάκης, Χρίστος Λ.,  |d 1935-2012  |9 47535 
245 1 0 |a Από τα γράμματα στη γλώσσα :  |b πορεία προς τον επικοινωνιακό λόγο /  |c Χρίστος Λ. Τσολάκης 
260 |a Θεσσαλονίκη :  |b Βάνιας,  |c 1995 
300 |a 421 σ. :  |b εικ. ;  |c 23 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο 
520 |a Η γλωσσική καλλιέργεια αρχίζει από την οικογένεια και συνεχίζεται μέσα στην ευρύτερη πολιτιστική και γλωσσική κοινότητα. Πρέπει να το καταλάβουμε γονείς και πολιτεία ότι η γλωσσική καλλιέργεια συνυφαίνεται με την ψυχική και την πνευματική καλλιέργεια. Η γλώσσα δεν αναπτύσσεται ανεξάρτητα από την σκέψη. Γι' αυτό, αν η πολιτεία επιθυμεί να βοηθήσει τα παιδιά της να αναπτυχθούν γλωσσικά - και μάλιστα τα παιδιά των χαμηλότερων κοινωνικών τάξεων, δεδομένου ότι εκείνα κυρίως παρουσιάζουν εκφραστικές αδυναμίες, όταν με την είσοδο τους στο σχολείο αλλάζουν γλωσσικό κώδικα - δεν έχει παρά να οργανώσει καλύτερα την προσχολική αγωγή. Θα ήταν πολύ ωφέλιμο π.χ. για τα παιδιά των χαμηλότερων ιδιαίτερα κοινωνικών τάξεων να βρίσκονται από τα τρία και τα τέσσερα χρόνια τους κάποιες ώρες της ημέρας σε κέντρα του παιδιού, όπου θα γεύονται τα αγαθά του πολιτισμού και θα δέχονται μαζί με την πολιτιστική και γλωσσική αγωγή από υποψιασμένες δασκάλες και νηπιαγωγούς. Έτσι, χωρίς ανάγνωση και γραφή, χωρίς δηλαδή το σχολικό τρόπο που έχει καταντήσει απωθητικός, παρά με τραγούδι, παραμύθι και παιχνίδι, μέσα σε περιβάλλον που θα κατοπτρίζει και θα πλουτίζει τις συνθήκες του σπιτιού, τα παιδιά θα ασκούνται στη γλώσσα. Το ιδεώδες, βέβαια, θα ήταν να ασκούνται στη γλώσσα στα ίδια κέντρα και οι γονείς των παιδιών.  
650 4 |a Ελληνική γλώσσα, Νέα  |x Λόγοι, δοκίμια, διαλέξεις  |9 66318 
650 4 |a Ελληνική γλώσσα, Νέα  |x Σπουδή και διδασκαλία  |9 54542 
700 1 |a Τσολάκης, Χρίστος Λ.,  |d 1935-2012  |t Από τα γράμματα στη γλώσσα   |9 104685 
710 2 |4 pbl  |a Βάνιας  |9 26782 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 489_300000000000000_ΤΣΟ  |7 0  |9 49212  |a KDBK  |b KDBK  |d 2015-05-04  |e Δωρεά  |i 05932015  |l 2  |o 489.3 ΤΣΟ  |p 05932015  |r 2019-12-23  |s 2019-12-09  |w 2019-04-28  |y BK