Blogs, wikipedia, second life, and beyond : from production to produsage /

We - the users turned creators and distributors of content - are TIME's Person of the Year 2006, and AdAge's Advertising Agency of the Year 2007. We form a new Generation C. We have MySpace, YouTube, and OurMedia; we run social software, and drive the development of Web 2.0. But beyond the...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Bruns, Axel, 1970- (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Έκδοση: New York : Peter Lang, c2008
Σειρά:Digital formations ; v. 45
Θέματα:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Λεπτομέρειες τεκμηρίων από ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Ταξιθετικός Αριθμός: 006 BUR
Αντίγραφο Unknown Στη βιβλιοθήκη  Κάντε κράτηση