Ελληνική ναυτιλία, 1776-1835 /

Η ναυτιλία, ως παράγοντας μιας συγκεκριμένης οικονομικής πραγματικότητας, ανήκει σε ορισμένο γεωπολιτικό χώρο και συνδέεται με τη συνολική οικονομική πορεία του ως οικονομική λειτουργία όμως συνδέεται, λιγότερο ή περισσότερο, με ευρύτερες, πάντως διεθνείς, οικονομικές σχέσεις, από τη στιγμή βέβαια π...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Κρεμμυδάς, Βασίλης Ν., 1935-2017 (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Ιστορικό Αρχείο Εμπορικής Τράπεζας της Ελλάδος, 1985-1986
Σειρά:Μελέτες νεοελληνικής ιστορίας ; 2
Θέματα:
LEADER 04442namaa2200325 4500
001 main_34330
003 GR-kkKDBK
005 20210513224523.0
006 a|||||r|||||||||||
008 050531m19861985gr#f|||erb||| 001|0 gre d
999 |c 36318  |d 36318 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 387 
100 1 |4 aut  |a Κρεμμυδάς, Βασίλης Ν.,  |d 1935-2017  |9 45856 
245 1 0 |a Ελληνική ναυτιλία, 1776-1835 /  |c Βασίλης Κρεμμυδάς 
260 |a Αθήνα :  |b Ιστορικό Αρχείο Εμπορικής Τράπεζας της Ελλάδος,  |c 1985-1986 
300 |a 2 τ. :  |b πίν. ;  |c 24 εκ. 
490 0 |a Μελέτες νεοελληνικής ιστορίας ;  |v 2 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο 
505 0 |a Τ.1: Οψεις της μεσογειακής ναυσιπλοϊας -- Τ.2: Οι μηχανισμοί 
520 |a Η ναυτιλία, ως παράγοντας μιας συγκεκριμένης οικονομικής πραγματικότητας, ανήκει σε ορισμένο γεωπολιτικό χώρο και συνδέεται με τη συνολική οικονομική πορεία του ως οικονομική λειτουργία όμως συνδέεται, λιγότερο ή περισσότερο, με ευρύτερες, πάντως διεθνείς, οικονομικές σχέσεις, από τη στιγμή βέβαια που οι εμπορικές ανταλλαγές προσλαμβάνουν ανάλογο χαρακτήρα και εύρος. Εξάλλου, ως οικονομική μονάδα, το εμπορικό πλοίο σχετίζεται άμεσα με τρεις από τους κύριους τομείς μιας οικονομικής δραστηριότητας: τις μεταφορές, το εμπόριο και τη βιομηχανία που το παράγει. Από την πολλαπλότητα της οικονομικής της σύνδεσης και από τη διεθνή οικονομική υπόστασή της η ναυτιλία συναρτάται με γενικούς οικονομικούς, αλλά και εξωοικονομικούς, όρους λειτουργίας κάτι που καθιστά αναγκαία μια συνοπτική εισαγωγική αναφορά στα δεδομένα της διεθνούς πραγματικότητας. Στην περίπτωση της δραστηριότητας της ελληνικής ναυτιλίας στην περίοδο 1776-1835, μια ερμηνευτική αναφορά στα διεθνή γεγονότα που την επηρέασαν, στην ίδια αυτή περίοδο, πρέπει να θεωρείται επαρκής. Εξάλλου, τα γεωγραφικά όρια αυτής της διεθνούς πραγματικότητας προσδιορίζονται από τα αντίστοιχα όρια της δραστηριότητας της ελληνικής ναυτιλίας: τη Μεσόγειο και τις ακτές της Πορτογαλίας, παρά το γεγονός ότι κάποια ελληνικά πλοία έφταναν ως το Άμστερνταμ, τη Μεγάλη Βρετανία και την Αμερική. [...] 
650 4 |a Εμπορική ναυτιλία  |z Ελλάδα  |x Ιστορία  |9 67848 
650 4 |a Ναυσιπλοΐα  |x Ιστορία  |9 58260 
650 4 |a Ναυτιλία  |z Ελλάδα  |x Ιστορία  |9 67847 
700 1 |a Κρεμμυδάς, Βασίλης Ν.,  |d 1935-2017  |t Ελληνική ναυτιλία, 1776-1835  |9 104048 
710 2 |4 pbl  |a Εμπορική Τράπεζα της Ελλάδας.  |b Ιστορικό Αρχείο  |9 25888 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 387_000000000000000_ΚΡΕ  |7 0  |9 48409  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2014-11-13  |e Δωρεά Alpha Bank  |h τ.1  |i 25272014  |l 0  |o 387 ΚΡΕ  |p 25272014  |r 2019-04-28  |w 2019-04-28  |y BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 387_000000000000000_ΚΡΕ  |7 0  |9 97058  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2014-11-13  |e Δωρεά Alpha Bank  |h τ.2  |i 25282014  |l 0  |o 387 ΚΡΕ  |p 25282014  |r 2020-05-01  |w 2019-04-28  |y BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 359_000000000000000_ΚΡΕ  |7 0  |9 97059  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2006-11-01  |h τ.1  |i 0000000103763  |l 0  |o 359 ΚΡΕ  |p 0000000103763  |r 2020-05-01  |w 2019-04-28  |x [ΑΡΕ: Κ14886]  |y BK