Σύγχρονη διδακτική /
Ο εκπαιδευτικός παίζει σημαντικό ρόλο στην ποιότητα της διδασκαλίας και συνεπώς και της μάθησης στην τάξη. Η αισιόδοξη αυτή προοπτική επιβεβαιώνεται όλο και περισσότερο με την πάροδο του χρόνου, καθώς από τα ερευνητικά δεδομένα προκύπτει ότι τα κίνητρα μάθησης και οι επιδόσεις των μαθητών επηρεάζοντ...
Salvato in:
Autori principali: | Νημά, Ελένη Αθ., 1952- (Autore), Καψάλης, Αχιλλέας Γ. (Autore) |
---|---|
Natura: | Libro |
Lingua: | Greek |
Pubblicazione: |
Θεσσαλονίκη :
Αδελφών Κυριακίδη,
2012
|
Edizione: | 2η έκδ. |
Soggetti: |
Documenti analoghi
-
Σύγχρονη διδακτική /
di: Νημά, Ελένη Αθ., 1952-, et al.
Pubblicazione: (2002) -
Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας : η κριτική σκέψη στη διδακτική πράξη.
di: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946-
Pubblicazione: (2002) -
Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας : η προσωπική θεωρία ως πλαίσιο στοχαστικό, κριτικής ανάλυσης.
di: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946-
Pubblicazione: (2002) -
Σύγχρονη γενική διδακτική μεθοδολογία της διδασκαλίας μάθησης
di: Δερβίσης, Στέργιος Ν.
Pubblicazione: (1999) -
Σύγχρονη γενική διδακτική μεθοδολογία /
di: Δερβίσης, Στέργιος Ν.
Pubblicazione: (1987)