Σύγχρονη διδακτική /

Ο εκπαιδευτικός παίζει σημαντικό ρόλο στην ποιότητα της διδασκαλίας και συνεπώς και της μάθησης στην τάξη. Η αισιόδοξη αυτή προοπτική επιβεβαιώνεται όλο και περισσότερο με την πάροδο του χρόνου, καθώς από τα ερευνητικά δεδομένα προκύπτει ότι τα κίνητρα μάθησης και οι επιδόσεις των μαθητών επηρεάζοντ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Νημά, Ελένη Αθ., 1952- (Συγγραφέας), Καψάλης, Αχιλλέας Γ. (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Θεσσαλονίκη : Αδελφών Κυριακίδη, 2012
Έκδοση:2η έκδ.
Θέματα:
LEADER 05131namaa2200313 4500
001 main_34252
003 GR-kkKDBK
005 20191019011258.0
006 a|||||r|||||||||||
008 141030s2012uuuugr#f|||erb||| 000|0 gre d
999 |c 36231  |d 36231 
020 |a 978-960-467-046-8 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 370 
100 1 |4 aut  |a Νημά, Ελένη Αθ.,  |d 1952-  |9 777 
245 1 0 |a Σύγχρονη διδακτική /  |c Αχιλ. Γ. Καψάλης, Ελένη Αθ. Νημά 
250 |a 2η έκδ. 
260 |a Θεσσαλονίκη :  |b Αδελφών Κυριακίδη,  |c 2012 
300 |a 352 σ. :  |b πίν. ;  |c 25 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a Ο εκπαιδευτικός παίζει σημαντικό ρόλο στην ποιότητα της διδασκαλίας και συνεπώς και της μάθησης στην τάξη. Η αισιόδοξη αυτή προοπτική επιβεβαιώνεται όλο και περισσότερο με την πάροδο του χρόνου, καθώς από τα ερευνητικά δεδομένα προκύπτει ότι τα κίνητρα μάθησης και οι επιδόσεις των μαθητών επηρεάζονται σημαντικά από τον επαγγελματισμό και την αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού. Δεν μπορούμε να παραβλέψουμε βεβαίως το γεγονός ότι η διδασκαλία είναι μια εντελώς προσωπική και ιδιοσυγκρασιακή διαδικασία. Ποτέ δύο εκπαιδευτικοί δεν σκέφτονται και δεν ενεργούν, ποτέ δεν διδάσκουν κατά τον ίδιο τρόπο. Η προσωπική συγκρότηση και η προσωπική ενεργητικότητα του εκπαιδευτικού, την οποία επενδύει στην διδασκαλία του, εξασφαλίζουν την δημιουργικότητα σκέψης και δράσης, η οποία αποτελεί την μεγαλύτερη ανταμοιβή που μπορεί να πάρει ένας άνθρωπος από την εργασία του. Ωστόσο η μετάφραση αυτής της προσωπικής συγκρότησης και ενεργητικότητας σε ένα πλαίσιο συνεχούς αναδόμησης και αναστοχασμού με βάση τις εμπειρίες του χρειάζεται την επιστημονική γνώση. Χωρίς αυτήν οποιαδήποτε μέθοδος και πρακτική καταλήγει να λειτουργεί ως συνταγή, η οποία δεν οδηγεί σε ικανοποιητικά αποτελέσματα, μολονότι την εφαρμόζει κατά γράμμα. Από την άλλη πλευρά πάλι χωρίς χρήσιμες προτάσεις για την διδακτική πράξη, η επιστημονική γνώση παραμένει αφηρημένη και άρα χωρίς πρακτική χρησιμότητα. Αυτήν την γνώση προσπαθεί να παράσχει στον εκπαιδευτικό το βιβλίο αυτό. Η πρώτη έκδοση του ανά χείρας εγχειριδίου είχε απροσδόκητη εκδοτική επιτυχία, η οποία επιβεβαιώνει την άποψή μας ότι καλύπτει προφανώς ένα σημαντικό κενό στην σχετική ελληνική βιβλιογραφία. Η επανατροφοδότηση που πήραμε από συναδέλφους, συνεργάτες και λοιπούς αναγνώστες και η αξιοποίηση των παρατηρήσεων και των υποδείξεών τους μας επιτρέπει να ελπίζουμε ότι βελτιώσαμε σημαντικά την ποιότητά του. Σημειώνουμε και πάλι ότι το βιβλίο δεν προσφέρεται ως βοήθημα προετοιμασίας για τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ, διότι είναι γραμμένο με εντελώς διαφορετική προσέγγιση από αυτήν που εφαρμόζεται κατά τις εξετάσεις αυτές. (από τον πρόλογο του βιβλίου) 
650 4 |a Διδασκαλία  |9 67069 
650 4 |a Διδασκαλία  |x Μεθοδολογία  |9 67070 
650 4 |a Παιδαγωγική  |9 63650 
700 1 |4 aut  |a Καψάλης, Αχιλλέας Γ.  |9 35339 
700 1 |a Νημά, Ελένη Αθ.,  |d 1952-  |t Σύγχρονη διδακτική  |9 91818 
710 2 |4 pbl  |a Κυριακίδη Αφοί  |9 27412 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 370_000000000000000_ΝΗΜ  |7 0  |9 48313  |a KDBK  |b KDBK  |d 2014-10-30  |e Αγορά  |i 23462014  |l 7  |o 370 ΝΗΜ  |p 23462014  |r 2021-11-05  |s 2021-10-13  |w 2019-04-28  |y BK