Σύγχρονη διδακτική /
Ο εκπαιδευτικός παίζει σημαντικό ρόλο στην ποιότητα της διδασκαλίας και συνεπώς και της μάθησης στην τάξη. Η αισιόδοξη αυτή προοπτική επιβεβαιώνεται όλο και περισσότερο με την πάροδο του χρόνου, καθώς από τα ερευνητικά δεδομένα προκύπτει ότι τα κίνητρα μάθησης και οι επιδόσεις των μαθητών επηρεάζοντ...
Enregistré dans:
Auteurs principaux: | Νημά, Ελένη Αθ., 1952- (Auteur), Καψάλης, Αχιλλέας Γ. (Auteur) |
---|---|
Format: | Livre |
Langue: | Greek |
Publié: |
Θεσσαλονίκη :
Αδελφών Κυριακίδη,
2012
|
Édition: | 2η έκδ. |
Sujets: |
Documents similaires
-
Σύγχρονη διδακτική /
par: Νημά, Ελένη Αθ., 1952-, et autres
Publié: (2002) -
Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας : η κριτική σκέψη στη διδακτική πράξη.
par: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946-
Publié: (2002) -
Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας : η προσωπική θεωρία ως πλαίσιο στοχαστικό, κριτικής ανάλυσης.
par: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946-
Publié: (2002) -
Σύγχρονη γενική διδακτική μεθοδολογία της διδασκαλίας μάθησης
par: Δερβίσης, Στέργιος Ν.
Publié: (1999) -
Σύγχρονη γενική διδακτική μεθοδολογία /
par: Δερβίσης, Στέργιος Ν.
Publié: (1987)