Σχολική βία και παραβατικότητα : ψυχολογικές, κοινωνιολογικές, παιδαγωγικές διαστάσεις : ενταξιακές προσσεγγίσεις και παρεμβάσεις /

Η σχολική βία και παραβατικότητα, και γενικότερα οι διάφορες μορφές, σκόπιμες ή μη, επιθετικών και διαταρακτικών συμπεριφορών συνδέονται με δυσκολίες προσαρμογής και μαθησιακά προβλήματα στο σχολικό πλαίσιο, ενώ παραπέμπουν, συνήθως, σε σοβαρές οικογενειακές και ενδο- ή διαπροσωπικές δυσλειτουργίες....

詳細記述

保存先:
書誌詳細
その他の著者: Θάνος, Θεόδωρος Β. (編集者), Κουρκούτας, Ηλίας Ε. (編集者)
フォーマット: 図書
言語:Greek
出版事項: Αθήνα : Τόπος, 2013
主題:
LEADER 04916namaa2200349 4500
001 main_34148
003 GR-kkKDBK
005 20210618001800.0
006 a|||||r|||||||||||
008 140120s2013uuuugr# |||grb||| 000|0 gre d
020 |a 978-960-499-080-1 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 371.7 
130 0 |a Σχολική βία και παραβατικότητα : ψυχολογικές, κοινωνιολογικές, παιδαγωγικές διαστάσεις  |9 103871 
245 1 0 |a Σχολική βία και παραβατικότητα :  |b ψυχολογικές, κοινωνιολογικές, παιδαγωγικές διαστάσεις : ενταξιακές προσσεγγίσεις και παρεμβάσεις /  |c επιμέλεια Η. Ε. Κουρκούτας, Θ. Β. Θάνος 
260 |a Αθήνα :  |b Τόπος,  |c 2013 
300 |a 414 σ. ;  |c 24 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a Η σχολική βία και παραβατικότητα, και γενικότερα οι διάφορες μορφές, σκόπιμες ή μη, επιθετικών και διαταρακτικών συμπεριφορών συνδέονται με δυσκολίες προσαρμογής και μαθησιακά προβλήματα στο σχολικό πλαίσιο, ενώ παραπέμπουν, συνήθως, σε σοβαρές οικογενειακές και ενδο- ή διαπροσωπικές δυσλειτουργίες. Οι συμπεριφορές αυτές συνιστούν, διαχρονικά, ένα από τα πιο κρίσιμα ζητήματα της εκπαίδευσης σε όλες τις χώρες. Στην "Ελλάδα της κρίσης", στην οποία, σύμφωνα με τα στοιχεία της UNICEF, η παραβατικότητα και οι ψυχοκοινωνικές/σχολικές δυσκολίες των εφήβων έχουν αυξηθεί σημαντικά, γίνονται από τα πλέον επίκαιρα θέματα. Το βιβλίο, στο οποίο γράφουν σημαντικές προσωπικότητες του ακαδημαϊκού χώρου, αναλύει τα προβλήματα συμπεριφοράς και βίας, σε όλη την έκταση και το εύρος εκδήλωσής τους, από τις πιο ήπιες μορφές, στην πρώτη σχολική ηλικία, έως τις πλέον σοβαρές, στην εφηβική περίοδο. Μέσα από μια πολυπρισματική και διεπιστημονική προσέγγιση (ψυχολογική, παιδαγωγική, νομική-εγκληματολογική, κοινωνιολογική) και μέσα από την παρουσίαση ενός φάσματος πολυεπίπεδων παρεμβάσεων αλλά και προβληματισμών γύρω από τους τρόπους πρόληψης, διαχείρισης και υποστήριξης μαθητών-θυμάτων και μαθητών-θυτών στο πλαίσιο του σχολείου, συμβάλλει σημαντικά στην ευρύτερη κατανόηση του πολύπλοκου αυτού φαινομένου. Υπόδειγμα πλουραλιστικής προσέγγισης και κατανόησης του ευρύτερου φάσματος της παιδικής-εφηβικής βίας και των προβλημάτων σχολικής και ψυχοκοινωνικής προσαρμογής γίνεται εργαλείο προβληματισμού και κριτικής, μη ομογενοποιημένης σκέψης, για θεωρητικούς ακαδημαϊκούς (ψυχολόγους, κοινωνιολόγους, εγκληματολόγους, παιδαγωγούς), καθώς και επαγγελματίες της ψυχικής υγείας, δασκάλους, γονείς και ειδικούς παιδαγωγούς. 
650 4 |a Βία στα σχολεία  |9 62919 
650 4 |a Βία  |x Παιδιά  |9 62150 
650 4 |a Διαδικτυακός εκφοβισμός  |9 57471 
650 7 |a Εγκληματικότητα ανηλίκων  |9 67663 
650 4 |a Επιθετικότητα στα παιδιά  |9 58281 
650 4 |a Έφηβοι  |9 66206 
650 4 |a Σχολικός εκφοβισμός  |9 58257 
700 1 |4 edt  |a Θάνος, Θεόδωρος Β.  |9 14137 
700 1 |4 edt  |a Κουρκούτας, Ηλίας Ε.  |9 7195 
710 2 |4 pbl  |a Τόπος  |9 27404 
942 |c BK 
999 |c 36116  |d 36116 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 371_700000000000000_ΣΧΟ  |7 0  |9 48189  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2014-10-14  |e Αγορά  |i 20252014  |l 19  |o 371.7 ΣΧΟ  |p 20252014  |r 2022-05-10  |s 2022-04-26  |w 2019-04-28  |y BK