Σχολική βία και παραβατικότητα : ψυχολογικές, κοινωνιολογικές, παιδαγωγικές διαστάσεις : ενταξιακές προσσεγγίσεις και παρεμβάσεις /
Η σχολική βία και παραβατικότητα, και γενικότερα οι διάφορες μορφές, σκόπιμες ή μη, επιθετικών και διαταρακτικών συμπεριφορών συνδέονται με δυσκολίες προσαρμογής και μαθησιακά προβλήματα στο σχολικό πλαίσιο, ενώ παραπέμπουν, συνήθως, σε σοβαρές οικογενειακές και ενδο- ή διαπροσωπικές δυσλειτουργίες....
保存先:
その他の著者: | , |
---|---|
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek |
出版事項: |
Αθήνα :
Τόπος,
2013
|
主題: |
LEADER | 04916namaa2200349 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_34148 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20210618001800.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 140120s2013uuuugr# |||grb||| 000|0 gre d | ||
020 | |a 978-960-499-080-1 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | |a 371.7 | |
130 | 0 | |a Σχολική βία και παραβατικότητα : ψυχολογικές, κοινωνιολογικές, παιδαγωγικές διαστάσεις |9 103871 | |
245 | 1 | 0 | |a Σχολική βία και παραβατικότητα : |b ψυχολογικές, κοινωνιολογικές, παιδαγωγικές διαστάσεις : ενταξιακές προσσεγγίσεις και παρεμβάσεις / |c επιμέλεια Η. Ε. Κουρκούτας, Θ. Β. Θάνος |
260 | |a Αθήνα : |b Τόπος, |c 2013 | ||
300 | |a 414 σ. ; |c 24 εκ. | ||
504 | |a Περιέχει βιβλιογραφία | ||
520 | |a Η σχολική βία και παραβατικότητα, και γενικότερα οι διάφορες μορφές, σκόπιμες ή μη, επιθετικών και διαταρακτικών συμπεριφορών συνδέονται με δυσκολίες προσαρμογής και μαθησιακά προβλήματα στο σχολικό πλαίσιο, ενώ παραπέμπουν, συνήθως, σε σοβαρές οικογενειακές και ενδο- ή διαπροσωπικές δυσλειτουργίες. Οι συμπεριφορές αυτές συνιστούν, διαχρονικά, ένα από τα πιο κρίσιμα ζητήματα της εκπαίδευσης σε όλες τις χώρες. Στην "Ελλάδα της κρίσης", στην οποία, σύμφωνα με τα στοιχεία της UNICEF, η παραβατικότητα και οι ψυχοκοινωνικές/σχολικές δυσκολίες των εφήβων έχουν αυξηθεί σημαντικά, γίνονται από τα πλέον επίκαιρα θέματα. Το βιβλίο, στο οποίο γράφουν σημαντικές προσωπικότητες του ακαδημαϊκού χώρου, αναλύει τα προβλήματα συμπεριφοράς και βίας, σε όλη την έκταση και το εύρος εκδήλωσής τους, από τις πιο ήπιες μορφές, στην πρώτη σχολική ηλικία, έως τις πλέον σοβαρές, στην εφηβική περίοδο. Μέσα από μια πολυπρισματική και διεπιστημονική προσέγγιση (ψυχολογική, παιδαγωγική, νομική-εγκληματολογική, κοινωνιολογική) και μέσα από την παρουσίαση ενός φάσματος πολυεπίπεδων παρεμβάσεων αλλά και προβληματισμών γύρω από τους τρόπους πρόληψης, διαχείρισης και υποστήριξης μαθητών-θυμάτων και μαθητών-θυτών στο πλαίσιο του σχολείου, συμβάλλει σημαντικά στην ευρύτερη κατανόηση του πολύπλοκου αυτού φαινομένου. Υπόδειγμα πλουραλιστικής προσέγγισης και κατανόησης του ευρύτερου φάσματος της παιδικής-εφηβικής βίας και των προβλημάτων σχολικής και ψυχοκοινωνικής προσαρμογής γίνεται εργαλείο προβληματισμού και κριτικής, μη ομογενοποιημένης σκέψης, για θεωρητικούς ακαδημαϊκούς (ψυχολόγους, κοινωνιολόγους, εγκληματολόγους, παιδαγωγούς), καθώς και επαγγελματίες της ψυχικής υγείας, δασκάλους, γονείς και ειδικούς παιδαγωγούς. | ||
650 | 4 | |a Βία στα σχολεία |9 62919 | |
650 | 4 | |a Βία |x Παιδιά |9 62150 | |
650 | 4 | |a Διαδικτυακός εκφοβισμός |9 57471 | |
650 | 7 | |a Εγκληματικότητα ανηλίκων |9 67663 | |
650 | 4 | |a Επιθετικότητα στα παιδιά |9 58281 | |
650 | 4 | |a Έφηβοι |9 66206 | |
650 | 4 | |a Σχολικός εκφοβισμός |9 58257 | |
700 | 1 | |4 edt |a Θάνος, Θεόδωρος Β. |9 14137 | |
700 | 1 | |4 edt |a Κουρκούτας, Ηλίας Ε. |9 7195 | |
710 | 2 | |4 pbl |a Τόπος |9 27404 | |
942 | |c BK | ||
999 | |c 36116 |d 36116 | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 371_700000000000000_ΣΧΟ |7 0 |9 48189 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2014-10-14 |e Αγορά |i 20252014 |l 19 |o 371.7 ΣΧΟ |p 20252014 |r 2022-05-10 |s 2022-04-26 |w 2019-04-28 |y BK |