Σχολική βία, σχολικός εκφοβισμός, θυματοποίηση, ο ρόλος οικογένειας-σχολείου : επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών /

Από τα µέσα της δεκαετίας του 1990, έχει απασχολήσει σε µεγάλο βαθµό τους ερευνητές το θέµα της σχολικής βίας. Οι έρευνες που έχουν γίνει πάνω στο συγκεκριµένο ζήτηµα επικεντρώνονται στη διερεύνηση της έκτασης, της συχνότητας και των µορφών σχολικής βίας και εκφοβισµού στην πρωτοβάθµια και δευτεροβά...

ver descrição completa

Na minha lista:
Detalhes bibliográficos
Autor principal: Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ. (Autor)
Formato: Livro
Idioma:Greek
Publicado em: Αθήνα : Γρηγόρη, 2014
Edição:2η έκδ.
Assuntos:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detalhes do Exemplar ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Área/Cota: 371.7 ΤΡΙ
Cópia Unknown Disponível  Localização