Σχολική βία, σχολικός εκφοβισμός, θυματοποίηση, ο ρόλος οικογένειας-σχολείου : επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών /

Από τα µέσα της δεκαετίας του 1990, έχει απασχολήσει σε µεγάλο βαθµό τους ερευνητές το θέµα της σχολικής βίας. Οι έρευνες που έχουν γίνει πάνω στο συγκεκριµένο ζήτηµα επικεντρώνονται στη διερεύνηση της έκτασης, της συχνότητας και των µορφών σχολικής βίας και εκφοβισµού στην πρωτοβάθµια και δευτεροβά...

Szczegółowa specyfikacja

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
1. autor: Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ. (Autor)
Format: Książka
Język:Greek
Wydane: Αθήνα : Γρηγόρη, 2014
Wydanie:2η έκδ.
Hasła przedmiotowe:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Szczegóły zapisu ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Sygnatura: 371.7 ΤΡΙ
Egzemplarz Unknown Dostępne  Zamów