Σχολική βία, σχολικός εκφοβισμός, θυματοποίηση, ο ρόλος οικογένειας-σχολείου : επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών /

Από τα µέσα της δεκαετίας του 1990, έχει απασχολήσει σε µεγάλο βαθµό τους ερευνητές το θέµα της σχολικής βίας. Οι έρευνες που έχουν γίνει πάνω στο συγκεκριµένο ζήτηµα επικεντρώνονται στη διερεύνηση της έκτασης, της συχνότητας και των µορφών σχολικής βίας και εκφοβισµού στην πρωτοβάθµια και δευτεροβά...

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile nagusia: Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ. (Egilea)
Formatua: Liburua
Hizkuntza:Greek
Argitaratua: Αθήνα : Γρηγόρη, 2014
Edizioa:2η έκδ.
Gaiak:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Aleari buruzko argibideak ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Sailkapena: 371.7 ΤΡΙ
Alea Unknown Eskuragarri  Erreserbatu