Σχολική βία, σχολικός εκφοβισμός, θυματοποίηση, ο ρόλος οικογένειας-σχολείου : επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών /
Από τα µέσα της δεκαετίας του 1990, έχει απασχολήσει σε µεγάλο βαθµό τους ερευνητές το θέµα της σχολικής βίας. Οι έρευνες που έχουν γίνει πάνω στο συγκεκριµένο ζήτηµα επικεντρώνονται στη διερεύνηση της έκτασης, της συχνότητας και των µορφών σχολικής βίας και εκφοβισµού στην πρωτοβάθµια και δευτεροβά...
Bewaard in:
Hoofdauteur: | Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ. (Auteur) |
---|---|
Formaat: | Boek |
Taal: | Greek |
Gepubliceerd in: |
Αθήνα :
Γρηγόρη,
2014
|
Editie: | 2η έκδ. |
Onderwerpen: |
Gelijkaardige items
-
Σχολική βία = Bullying : σχολικός εκφοβισμός, θυματοποίηση, ο ρόλος οικογένειας - σχολείου /
door: Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ.
Gepubliceerd in: (2015) -
Ενδοσχολική βία και σχολικός εκφοβισμός : θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση : αναγνώριση κι αντιμετώπιση και στο νηπιαγωγείο /
door: Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ.
Gepubliceerd in: (2015) -
Σχολικός εκφοβισμός, Bullying : αποτελεσματικές δεξιότητες επικοινωνίας, τρόποι αντιμετώπισης /
door: Ρασιδάκη, Χριστίνα
Gepubliceerd in: (2015) -
Σχολικός εκφοβισμός : 9+1 σχέδια εργασίας για την πρόληψη και την αντιμετώπιση /
door: Χουλιάρα-Σιδερά, Παναγιώτα
Gepubliceerd in: (2015) -
Ομαδική βία και επιθετικότητα στα σχολεία = Collective violence and aggressiveness at school /
Gepubliceerd in: (2010)