Σχολική βία, σχολικός εκφοβισμός, θυματοποίηση, ο ρόλος οικογένειας-σχολείου : επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών /

Από τα µέσα της δεκαετίας του 1990, έχει απασχολήσει σε µεγάλο βαθµό τους ερευνητές το θέµα της σχολικής βίας. Οι έρευνες που έχουν γίνει πάνω στο συγκεκριµένο ζήτηµα επικεντρώνονται στη διερεύνηση της έκτασης, της συχνότητας και των µορφών σχολικής βίας και εκφοβισµού στην πρωτοβάθµια και δευτεροβά...

Descrizione completa

Salvato in:
Dettagli Bibliografici
Autore principale: Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ. (Autore)
Natura: Libro
Lingua:Greek
Pubblicazione: Αθήνα : Γρηγόρη, 2014
Edizione:2η έκδ.
Soggetti:

Documenti analoghi