Σχολική βία, σχολικός εκφοβισμός, θυματοποίηση, ο ρόλος οικογένειας-σχολείου : επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών /
Από τα µέσα της δεκαετίας του 1990, έχει απασχολήσει σε µεγάλο βαθµό τους ερευνητές το θέµα της σχολικής βίας. Οι έρευνες που έχουν γίνει πάνω στο συγκεκριµένο ζήτηµα επικεντρώνονται στη διερεύνηση της έκτασης, της συχνότητας και των µορφών σχολικής βίας και εκφοβισµού στην πρωτοβάθµια και δευτεροβά...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ. (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Γρηγόρη,
2014
|
Έκδοση: | 2η έκδ. |
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Σχολική βία = Bullying : σχολικός εκφοβισμός, θυματοποίηση, ο ρόλος οικογένειας - σχολείου /
ανά: Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ.
Έκδοση: (2015) -
Ενδοσχολική βία και σχολικός εκφοβισμός : θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση : αναγνώριση κι αντιμετώπιση και στο νηπιαγωγείο /
ανά: Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ.
Έκδοση: (2015) -
Σχολικός εκφοβισμός, Bullying : αποτελεσματικές δεξιότητες επικοινωνίας, τρόποι αντιμετώπισης /
ανά: Ρασιδάκη, Χριστίνα
Έκδοση: (2015) -
Σχολικός εκφοβισμός : 9+1 σχέδια εργασίας για την πρόληψη και την αντιμετώπιση /
ανά: Χουλιάρα-Σιδερά, Παναγιώτα
Έκδοση: (2015) -
Ομαδική βία και επιθετικότητα στα σχολεία = Collective violence and aggressiveness at school /
Έκδοση: (2010)