Διαχείριση συμπεριφοράς στη σχολική τάξη : πρακτικές ιδέες για εύκολη και αποτελεσματική εφαρμογή /
Οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων γνωρίζουν ότι η διδασκαλία είναι μια δύσκολη και απαιτητική διαδικασία. Τα προβλήματα συμπεριφοράς μπορούν να διαταράξουν το κλίμα στην σχολική τάξη, να σπαταλήσουν το χρόνο του εκπαιδευτικού και συνεπώς να επηρεάσουν την εκπαίδευση και την καλή διάθεση των παιδιών...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | , |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek English |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Πατάκης,
2012
|
Σειρά: | Οδηγοί δραστηριοτήτων για την προσχολική και τη σχολική ηλικία
|
Θέματα: |
LEADER | 04251namaa2200349 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_33995 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20191001213609.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 140925s2012uuuugr#a|||erb||| 001|0 gre d | ||
020 | |a 978-960-16-3838-6 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
041 | 1 | |a gre |h eng | |
082 | 0 | |a 371 | |
100 | 1 | |4 aut |a Morgan, Nicola S. |9 14065 | |
245 | 1 | 0 | |a Διαχείριση συμπεριφοράς στη σχολική τάξη : |b πρακτικές ιδέες για εύκολη και αποτελεσματική εφαρμογή / |c Nicola S. Morgan ; μετάφραση Εύα Καλισκάμη ; επιστημονική επιμέλεια Βασιλική Νίκα |
260 | |a Αθήνα : |b Πατάκης, |c 2012 | ||
300 | |a 140 σ. : |b εικ. ; |c 24 εκ. | ||
490 | 0 | |a Οδηγοί δραστηριοτήτων για την προσχολική και τη σχολική ηλικία | |
500 | |a Τίτλος πρωτοτύπου: Quick, easy and effective behaviour management. Ideals for the classroom | ||
504 | |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο | ||
520 | |a Οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων γνωρίζουν ότι η διδασκαλία είναι μια δύσκολη και απαιτητική διαδικασία. Τα προβλήματα συμπεριφοράς μπορούν να διαταράξουν το κλίμα στην σχολική τάξη, να σπαταλήσουν το χρόνο του εκπαιδευτικού και συνεπώς να επηρεάσουν την εκπαίδευση και την καλή διάθεση των παιδιών. Οι συμπεριφορές που παρουσιάζουν δυσκολίες στη διαχείρισή τους είναι ποικίλες: απλή διάσπαση, έλλειψη προσοχής και συγκέντρωσης, τάση για καταστροφή, υπερκινητικότητα ή τάση για απομόνωση. Το βιβλίο αυτό συγκεντρώνει την πολυετή εμπειρία της συγγραφέα στη διαχείριση μίας ευρείας γκάμας δύσκολων συμπεριφορών μέσα στην τάξη. Δεν πρόκειται για ένα βιβλίο θεωρητικό, αλλά για ένα βιβλίο με πρακτικές και εύκολες στην εφαρμογή τους στρατηγικές, οι οποίες όχι μόνον λειτουργούν αλλά και τα αποτελέσματά τους διατηρούνται με την πάροδο του χρόνου. Πιο συγκεκριμένα, το βιβλίο αυτό δίνει γρήγορες, εύκολες και αποτελεσματι- κές τεχνικές ώστε να βοηθήσει τα παιδιά να συγκεντρώνονται στη δουλειά τους και να υιοθετούν την κατάλληλη συμπεριφορά στο πλαίσιο της σχολικής τάξης. Συνεπώς, βοηθά τα παιδιά να αναπτύξουν μία ευρεία γκάμα δεξιοτήτων αποδεκτής συμπεριφοράς στο πλαίσιο του σχολείου. | ||
650 | 4 | |a Κοινωνικές δεξιότητες |x Σπουδή και διδασκαλία (Στοιχειώδης) |9 58252 | |
650 | 4 | |a Συνεργασία σπουδαστών και εκπαιδευτικών |9 58253 | |
650 | 4 | |a Σχολική τάξη |x Διαχείριση |9 58251 | |
700 | 1 | |4 edt |a Νίκα, Βασιλική, |d 1963- |9 39339 | |
700 | 1 | |4 trl |a Καλισκάμη, Εύα |9 5309 | |
700 | 1 | |a Morgan, Nicola S. |t Διαχείριση συμπεριφοράς στη σχολική τάξη : πρακτικές ιδέες για εύκολη και αποτελεσματική εφαρμογή |9 103725 | |
710 | 2 | |4 pbl |a Πατάκης |9 26807 | |
942 | |c BK | ||
999 | |c 35946 |d 35946 | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 371_000000000000000_MOR |7 0 |9 47963 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2014-09-29 |e Αγορά |i 20812014 |l 9 |m 1 |o 371 MOR |p 20812014 |r 2022-05-03 |s 2022-04-13 |w 2019-04-28 |y BK |