Διαχείριση συμπεριφοράς στη σχολική τάξη : πρακτικές ιδέες για εύκολη και αποτελεσματική εφαρμογή /

Οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων γνωρίζουν ότι η διδασκαλία είναι μια δύσκολη και απαιτητική διαδικασία. Τα προβλήματα συμπεριφοράς μπορούν να διαταράξουν το κλίμα στην σχολική τάξη, να σπαταλήσουν το χρόνο του εκπαιδευτικού και συνεπώς να επηρεάσουν την εκπαίδευση και την καλή διάθεση των παιδιών...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Morgan, Nicola S. (Συγγραφέας)
Άλλοι συγγραφείς: Νίκα, Βασιλική, 1963- (Επιμελητής έκδοσης), Καλισκάμη, Εύα (Μεταφραστής)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
English
Έκδοση: Αθήνα : Πατάκης, 2012
Σειρά:Οδηγοί δραστηριοτήτων για την προσχολική και τη σχολική ηλικία
Θέματα:
LEADER 04251namaa2200349 4500
001 main_33995
003 GR-kkKDBK
005 20191001213609.0
006 a|||||r|||||||||||
008 140925s2012uuuugr#a|||erb||| 001|0 gre d
020 |a 978-960-16-3838-6 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
041 1 |a gre  |h eng 
082 0 |a 371 
100 1 |4 aut  |a Morgan, Nicola S.  |9 14065 
245 1 0 |a Διαχείριση συμπεριφοράς στη σχολική τάξη :  |b πρακτικές ιδέες για εύκολη και αποτελεσματική εφαρμογή /  |c Nicola S. Morgan ; μετάφραση Εύα Καλισκάμη ; επιστημονική επιμέλεια Βασιλική Νίκα 
260 |a Αθήνα :  |b Πατάκης,  |c 2012 
300 |a 140 σ. :  |b εικ. ;  |c 24 εκ. 
490 0 |a Οδηγοί δραστηριοτήτων για την προσχολική και τη σχολική ηλικία 
500 |a Τίτλος πρωτοτύπου: Quick, easy and effective behaviour management. Ideals for the classroom 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο 
520 |a Οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων γνωρίζουν ότι η διδασκαλία είναι μια δύσκολη και απαιτητική διαδικασία. Τα προβλήματα συμπεριφοράς μπορούν να διαταράξουν το κλίμα στην σχολική τάξη, να σπαταλήσουν το χρόνο του εκπαιδευτικού και συνεπώς να επηρεάσουν την εκπαίδευση και την καλή διάθεση των παιδιών. Οι συμπεριφορές που παρουσιάζουν δυσκολίες στη διαχείρισή τους είναι ποικίλες: απλή διάσπαση, έλλειψη προσοχής και συγκέντρωσης, τάση για καταστροφή, υπερκινητικότητα ή τάση για απομόνωση. Το βιβλίο αυτό συγκεντρώνει την πολυετή εμπειρία της συγγραφέα στη διαχείριση μίας ευρείας γκάμας δύσκολων συμπεριφορών μέσα στην τάξη. Δεν πρόκειται για ένα βιβλίο θεωρητικό, αλλά για ένα βιβλίο με πρακτικές και εύκολες στην εφαρμογή τους στρατηγικές, οι οποίες όχι μόνον λειτουργούν αλλά και τα αποτελέσματά τους διατηρούνται με την πάροδο του χρόνου. Πιο συγκεκριμένα, το βιβλίο αυτό δίνει γρήγορες, εύκολες και αποτελεσματι- κές τεχνικές ώστε να βοηθήσει τα παιδιά να συγκεντρώνονται στη δουλειά τους και να υιοθετούν την κατάλληλη συμπεριφορά στο πλαίσιο της σχολικής τάξης. Συνεπώς, βοηθά τα παιδιά να αναπτύξουν μία ευρεία γκάμα δεξιοτήτων αποδεκτής συμπεριφοράς στο πλαίσιο του σχολείου. 
650 4 |a Κοινωνικές δεξιότητες  |x Σπουδή και διδασκαλία (Στοιχειώδης)  |9 58252 
650 4 |a Συνεργασία σπουδαστών και εκπαιδευτικών  |9 58253 
650 4 |a Σχολική τάξη  |x Διαχείριση  |9 58251 
700 1 |4 edt  |a Νίκα, Βασιλική,  |d 1963-  |9 39339 
700 1 |4 trl  |a Καλισκάμη, Εύα  |9 5309 
700 1 |a Morgan, Nicola S.  |t Διαχείριση συμπεριφοράς στη σχολική τάξη : πρακτικές ιδέες για εύκολη και αποτελεσματική εφαρμογή  |9 103725 
710 2 |4 pbl  |a Πατάκης  |9 26807 
942 |c BK 
999 |c 35946  |d 35946 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 371_000000000000000_MOR  |7 0  |9 47963  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2014-09-29  |e Αγορά  |i 20812014  |l 9  |m 1  |o 371 MOR  |p 20812014  |r 2022-05-03  |s 2022-04-13  |w 2019-04-28  |y BK