Διαχείριση συμπεριφοράς στη σχολική τάξη : πρακτικές ιδέες για εύκολη και αποτελεσματική εφαρμογή /
Οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων γνωρίζουν ότι η διδασκαλία είναι μια δύσκολη και απαιτητική διαδικασία. Τα προβλήματα συμπεριφοράς μπορούν να διαταράξουν το κλίμα στην σχολική τάξη, να σπαταλήσουν το χρόνο του εκπαιδευτικού και συνεπώς να επηρεάσουν την εκπαίδευση και την καλή διάθεση των παιδιών...
保存先:
第一著者: | |
---|---|
その他の著者: | , |
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek English |
出版事項: |
Αθήνα :
Πατάκης,
2012
|
シリーズ: | Οδηγοί δραστηριοτήτων για την προσχολική και τη σχολική ηλικία
|
主題: |
要約: | Οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων γνωρίζουν ότι η διδασκαλία είναι μια δύσκολη και απαιτητική διαδικασία. Τα προβλήματα συμπεριφοράς μπορούν να διαταράξουν το κλίμα στην σχολική τάξη, να σπαταλήσουν το χρόνο του εκπαιδευτικού και συνεπώς να επηρεάσουν την εκπαίδευση και την καλή διάθεση των παιδιών. Οι συμπεριφορές που παρουσιάζουν δυσκολίες στη διαχείρισή τους είναι ποικίλες: απλή διάσπαση, έλλειψη προσοχής και συγκέντρωσης, τάση για καταστροφή, υπερκινητικότητα ή τάση για απομόνωση. Το βιβλίο αυτό συγκεντρώνει την πολυετή εμπειρία της συγγραφέα στη διαχείριση μίας ευρείας γκάμας δύσκολων συμπεριφορών μέσα στην τάξη. Δεν πρόκειται για ένα βιβλίο θεωρητικό, αλλά για ένα βιβλίο με πρακτικές και εύκολες στην εφαρμογή τους στρατηγικές, οι οποίες όχι μόνον λειτουργούν αλλά και τα αποτελέσματά τους διατηρούνται με την πάροδο του χρόνου. Πιο συγκεκριμένα, το βιβλίο αυτό δίνει γρήγορες, εύκολες και αποτελεσματι- κές τεχνικές ώστε να βοηθήσει τα παιδιά να συγκεντρώνονται στη δουλειά τους και να υιοθετούν την κατάλληλη συμπεριφορά στο πλαίσιο της σχολικής τάξης. Συνεπώς, βοηθά τα παιδιά να αναπτύξουν μία ευρεία γκάμα δεξιοτήτων αποδεκτής συμπεριφοράς στο πλαίσιο του σχολείου. |
---|---|
記述事項: | Τίτλος πρωτοτύπου: Quick, easy and effective behaviour management. Ideals for the classroom |
物理的記述: | 140 σ. : εικ. ; 24 εκ. |
書誌: | Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο |
ISBN: | 978-960-16-3838-6 |