Αλλαγές, άγχος, αγωνίες : πώς να βοηθήσετε το παιδί να το αντιμετωπίσει /
Τα παιδιά που βιώνουν έντονα άγχη ή αγωνίες καθώς και εκείνα που δυσκολεύονται να προσαρμοστούν όταν συμβαίνουν αλλαγές στη ζωή τους χρειάζονται βοήθεια για να κατανοήσουν και να διαχειριστούν τον συναισθηματικό τους κόσμο. Το βιβλίο αυτό προσφέρει χρήσιμες θεωρητικές γνώσεις μαζί με μια μεγάλη ποι...
Αποθηκεύτηκε σε:
Hovedforfatter: | |
---|---|
Andre forfattere: | , , |
Format: | Bog |
Sprog: | Greek English |
Udgivet: |
Αθήνα :
Πατάκη,
2013
|
Serier: | Οδηγοί δραστηριοτήτων / Πατάκη
|
Fag: |
LEADER | 04781namaa2200373 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_33660 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20191001213543.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 140630s2013uuuugr#a|||erb||| 001|0 gre d | ||
020 | |a 978-960-16-4276-5 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
041 | 1 | |a gre |h eng | |
082 | 0 | |a 155 | |
100 | 1 | |4 aut |a Plummer, Deborah M. |9 1846 | |
245 | 1 | 0 | |a Αλλαγές, άγχος, αγωνίες : |b πώς να βοηθήσετε το παιδί να το αντιμετωπίσει / |c Deborah M. Plummer ; εικονογράφηση Alice Harper ; μετάφραση Εύα Καλισκάμη ; παιδαγωγική επιμέλεια Βασιλική Νίκα |
260 | |a Αθήνα : |b Πατάκη, |c 2013 | ||
300 | |a 164 σ. : |b εικ. ; |c 24 εκ. | ||
490 | 0 | |a Οδηγοί δραστηριοτήτων / Πατάκη | |
500 | |a Τίτλος πρωτοτύπου: Helping children to cope with change, stress and anxiety | ||
504 | |a Περιέχει ευρετήριο και βιβλιογραφία | ||
520 | |a Τα παιδιά που βιώνουν έντονα άγχη ή αγωνίες καθώς και εκείνα που δυσκολεύονται να προσαρμοστούν όταν συμβαίνουν αλλαγές στη ζωή τους χρειάζονται βοήθεια για να κατανοήσουν και να διαχειριστούν τον συναισθηματικό τους κόσμο. Το βιβλίο αυτό προσφέρει χρήσιμες θεωρητικές γνώσεις μαζί με μια μεγάλη ποικιλία δραστηριοτήτων και παιχνιδιών για παιδιά που αντιμετωπίζουν τέτοιες δυσκολίες. Στόχος του είναι να βοηθήσει στην καλλιέργεια της αυτογνωσίας και της αυτοπεποίθησης των παιδιών. Στο πρώτο μέρος αναλύονται με απλό τρόπο οι λειτουργίες των συναισθημάτων και οι ανθρώπινες αντιδράσεις σε καταστάσεις, ενώ περιγράφεται και ο ρόλος της φαντασίας στη λήψη σωστών αποφάσεων. Το δεύτερο μέρος αποτελείται από οδηγίες για τη διεξαγωγή δραστηριοτήτων, καθώς και από υλικό που μπορεί να φωτοτυπηθεί και να χρησιμοποιηθεί σε αυτές. Οι δραστηριότητες μπορούν να διεξαχθούν με μεμονωμένα παιδιά ή με ομάδες. Στόχος των δραστηριοτήτων είναι να συνειδητοποιήσουν τα παιδιά, με τη βοήθεια ενηλίκων, πώς βλέπουν τον εαυτό τους και τους άλλους, πώς αισθάνονται και τι θα ήθελαν να επιτύχουν. Το βιβλίο έχει κυρίως σχεδιαστεί για χρήση με παιδιά ηλικίας 7-11 ετών, αλλά οι ιδέες που περιέχει μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν για χρήση με μικρότερα ή μεγαλύτερα παιδιά, καθώς και παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο στα χέρια δασκάλων, θεραπευτών, κοινωνικών λειτουργών, γονιών και κηδεμόνων, καθώς και όσων θέλουν να βοηθήσουν τα παιδιά να διαχειριστούν τις αλλαγές, το άγχος και τις αγωνίες. | ||
650 | 4 | |a Άγχος στα παιδιά |9 58144 | |
650 | 4 | |a Αλλαγή (Ψυχολογία) |9 55607 | |
650 | 4 | |a Διαχείριση του άγχους για τα παιδιά |9 58145 | |
650 | 7 | |a Παιδιά |x Ψυχολογία |9 66123 | |
700 | 1 | |4 edt |a Νίκα, Βασιλική, |d 1963- |9 39339 | |
700 | 1 | |4 ill |a Harper, Alice |9 13857 | |
700 | 1 | |4 trl |a Καλισκάμη, Εύα |9 5309 | |
700 | 1 | |a Plummer, Deborah M. |t Αλλαγές, άγχος, αγωνίες : πώς να βοηθήσετε το παιδί να το αντιμετωπίσει |9 103395 | |
710 | 2 | |4 pbl |a Πατάκης |9 26807 | |
942 | |c BK | ||
999 | |c 35575 |d 35575 | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 155_000000000000000_PLU |7 0 |9 47594 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2014-06-30 |e Δωρεά Ίδρυμα "Σταύρος Νιάρχος", πρόγραμμα Future Library |i 16932014 |l 13 |m 1 |o 155 PLU |p 16932014 |q 2022-06-08 |r 2022-05-09 |s 2022-05-09 |w 2019-04-28 |y BK |