Αλλαγές, άγχος, αγωνίες : πώς να βοηθήσετε το παιδί να το αντιμετωπίσει /

Τα παιδιά που βιώνουν έντονα άγχη ή αγωνίες καθώς και εκείνα που δυσκολεύονται να προσαρμοστούν όταν συμβαίνουν αλλαγές στη ζωή τους χρειάζονται βοήθεια για να κατανοήσουν και να διαχειριστούν τον συναισθηματικό τους κόσμο. Το βιβλίο αυτό προσφέρει χρήσιμες θεωρητικές γνώσεις μαζί με μια μεγάλη ποι...

Fuld beskrivelse

Αποθηκεύτηκε σε:
Bibliografiske detaljer
Hovedforfatter: Plummer, Deborah M. (Συγγραφέας)
Andre forfattere: Νίκα, Βασιλική, 1963- (Επιμελητής έκδοσης), Harper, Alice (Εικονογράφος), Καλισκάμη, Εύα (Μεταφραστής)
Format: Bog
Sprog:Greek
English
Udgivet: Αθήνα : Πατάκη, 2013
Serier:Οδηγοί δραστηριοτήτων / Πατάκη
Fag:
LEADER 04781namaa2200373 4500
001 main_33660
003 GR-kkKDBK
005 20191001213543.0
006 a|||||r|||||||||||
008 140630s2013uuuugr#a|||erb||| 001|0 gre d
020 |a 978-960-16-4276-5 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
041 1 |a gre  |h eng 
082 0 |a 155 
100 1 |4 aut  |a Plummer, Deborah M.  |9 1846 
245 1 0 |a Αλλαγές, άγχος, αγωνίες :  |b πώς να βοηθήσετε το παιδί να το αντιμετωπίσει /  |c Deborah M. Plummer ; εικονογράφηση Alice Harper ; μετάφραση Εύα Καλισκάμη ; παιδαγωγική επιμέλεια Βασιλική Νίκα 
260 |a Αθήνα :  |b Πατάκη,  |c 2013 
300 |a 164 σ. :  |b εικ. ;  |c 24 εκ. 
490 0 |a Οδηγοί δραστηριοτήτων / Πατάκη 
500 |a Τίτλος πρωτοτύπου: Helping children to cope with change, stress and anxiety 
504 |a Περιέχει ευρετήριο και βιβλιογραφία 
520 |a Τα παιδιά που βιώνουν έντονα άγχη ή αγωνίες καθώς και εκείνα που δυσκολεύονται να προσαρμοστούν όταν συμβαίνουν αλλαγές στη ζωή τους χρειάζονται βοήθεια για να κατανοήσουν και να διαχειριστούν τον συναισθηματικό τους κόσμο. Το βιβλίο αυτό προσφέρει χρήσιμες θεωρητικές γνώσεις μαζί με μια μεγάλη ποικιλία δραστηριοτήτων και παιχνιδιών για παιδιά που αντιμετωπίζουν τέτοιες δυσκολίες. Στόχος του είναι να βοηθήσει στην καλλιέργεια της αυτογνωσίας και της αυτοπεποίθησης των παιδιών. Στο πρώτο μέρος αναλύονται με απλό τρόπο οι λειτουργίες των συναισθημάτων και οι ανθρώπινες αντιδράσεις σε καταστάσεις, ενώ περιγράφεται και ο ρόλος της φαντασίας στη λήψη σωστών αποφάσεων. Το δεύτερο μέρος αποτελείται από οδηγίες για τη διεξαγωγή δραστηριοτήτων, καθώς και από υλικό που μπορεί να φωτοτυπηθεί και να χρησιμοποιηθεί σε αυτές. Οι δραστηριότητες μπορούν να διεξαχθούν με μεμονωμένα παιδιά ή με ομάδες. Στόχος των δραστηριοτήτων είναι να συνειδητοποιήσουν τα παιδιά, με τη βοήθεια ενηλίκων, πώς βλέπουν τον εαυτό τους και τους άλλους, πώς αισθάνονται και τι θα ήθελαν να επιτύχουν. Το βιβλίο έχει κυρίως σχεδιαστεί για χρήση με παιδιά ηλικίας 7-11 ετών, αλλά οι ιδέες που περιέχει μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν για χρήση με μικρότερα ή μεγαλύτερα παιδιά, καθώς και παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο στα χέρια δασκάλων, θεραπευτών, κοινωνικών λειτουργών, γονιών και κηδεμόνων, καθώς και όσων θέλουν να βοηθήσουν τα παιδιά να διαχειριστούν τις αλλαγές, το άγχος και τις αγωνίες.  
650 4 |a Άγχος στα παιδιά  |9 58144 
650 4 |a Αλλαγή (Ψυχολογία)  |9 55607 
650 4 |a Διαχείριση του άγχους για τα παιδιά  |9 58145 
650 7 |a Παιδιά  |x Ψυχολογία  |9 66123 
700 1 |4 edt  |a Νίκα, Βασιλική,  |d 1963-  |9 39339 
700 1 |4 ill  |a Harper, Alice  |9 13857 
700 1 |4 trl  |a Καλισκάμη, Εύα  |9 5309 
700 1 |a Plummer, Deborah M.  |t Αλλαγές, άγχος, αγωνίες : πώς να βοηθήσετε το παιδί να το αντιμετωπίσει  |9 103395 
710 2 |4 pbl  |a Πατάκης  |9 26807 
942 |c BK 
999 |c 35575  |d 35575 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 155_000000000000000_PLU  |7 0  |9 47594  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2014-06-30  |e Δωρεά Ίδρυμα "Σταύρος Νιάρχος", πρόγραμμα Future Library  |i 16932014  |l 13  |m 1  |o 155 PLU  |p 16932014  |q 2022-06-08  |r 2022-05-09  |s 2022-05-09  |w 2019-04-28  |y BK