Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας /
Η νέα έκδοση της "Μεθοδολογίας εκπαιδευτικής έρευνας" καλύπτει όλο το φάσμα των μεθόδων που χρησιμοποιούνται από τους ερευνητές στην εκπαίδευση, παραμένοντας το βασικό εγχειρίδιο για φοιτητές εκπαιδευτικής έρευνας. Περιλαμβάνει νέο υλικό για πλήθος θέματα, όπως: ποιοτικές, νατουραλιστικές...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριοι συγγραφείς: | , , |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek English |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
2008
|
Έκδοση: | Νέα συμπληρωμένη και αναθεωρημένη έκδοση |
Σειρά: | Επιστήμες / Μεταίχμιο
Επιστήμες της αγωγής : Εκπαιδευτική έρευνα |
Θέματα: |
LEADER | 04099namaa2200373 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_33445 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20191001213528.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 140522s2008uuuugr# |||erb||| 001|0 gre d | ||
020 | |a 978-960-455-284-9 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
041 | 1 | |a gre |h eng | |
082 | 0 | |a 370 | |
100 | 1 | |4 aut |a Manion, Lawrence |9 1452 | |
245 | 1 | 0 | |a Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας / |c Louis Cohen, Lawrence Manion, Keith Morrison ; μετάφραση Σταύρος Κυρανάκης...[κ.ά.] |
250 | |a Νέα συμπληρωμένη και αναθεωρημένη έκδοση | ||
260 | |a Αθήνα : |b Μεταίχμιο, |c 2008 | ||
300 | |a xxiii, 737 σ. ; |c 24 εκ. | ||
490 | 0 | |a Επιστήμες / Μεταίχμιο | |
490 | 0 | |a Επιστήμες της αγωγής : Εκπαιδευτική έρευνα | |
500 | |a Τίτλος πρωτοτύπου: Research methods in education | ||
504 | |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήρια | ||
520 | |a Η νέα έκδοση της "Μεθοδολογίας εκπαιδευτικής έρευνας" καλύπτει όλο το φάσμα των μεθόδων που χρησιμοποιούνται από τους ερευνητές στην εκπαίδευση, παραμένοντας το βασικό εγχειρίδιο για φοιτητές εκπαιδευτικής έρευνας. Περιλαμβάνει νέο υλικό για πλήθος θέματα, όπως: ποιοτικές, νατουραλιστικές και εθνογραφικές ερευνητικές μέθοδοι, αξιολογική έρευνα και έρευνα αναλυτικών προγραμμάτων, κριτική θεωρία και εκπαιδευτική έρευνα, φεμινιστικές οπτικές της έρευνας, έρευνα και διαμόρφωση πολιτικής, σχεδιασμός εκπαιδευτικής έρευνας, κριτική έρευνα-δράση, στατιστική ανάλυση, αξιοπιστία και εγκυρότητα στα ερωτηματολόγια, ανάλυση κρίσιμων συμβάντων, μετα-ανάλυση και πολυεπίπεδη μοντελοποίηση, τεχνικές Nominal Group και Delphi, σχεδιασμός και διαμόρφωση ερωτηματολογίων, ομάδες εστίασης, σύνταξη τεστ και θεωρία απόκρισης στις ερωτήσεις, σύγχρονες εξελίξεις στην εκπαιδευ Οι συγγραφείς αναφέρονται στη θεωρία στην οποία βασίζεται η ερευνητική μεθοδολογία, δίνοντας επιπλέον πρακτικές οδηγίες για τη διεξαγωγή εκπαιδευτικής έρευνας. Το βιβλίο απευθύνεται τόσο στον επαγγελματία ερευνητή όσο και στον "καταναλωτή έρευνας", εκπαιδευτικό, διαχειριστή εκπαιδευτικής πολιτικής, σύμβουλο και σε όλους όσοι ασχολούνται με την εκπαιδευτική έρευνα και τις εκπαιδευτικές πρακτικές. | ||
650 | 4 | |a Εκπαίδευση |x Έρευνα |9 63217 | |
650 | 4 | |a Εκπαίδευση |x Έρευνα |x Μεθοδολογία |9 53988 | |
700 | 1 | |4 aut |a Cohen, louis, |d 1928- |9 1495 | |
700 | 1 | |4 aut |a Morrison, Keith |9 13727 | |
700 | 1 | |4 trl |a Κυρανάκης, Σταύρος |9 13728 | |
700 | 1 | |a Manion, Lawrence |t Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας |9 91835 | |
710 | 2 | |4 pbl |a Μεταίχμιο |9 26004 | |
942 | |c BK | ||
999 | |c 35334 |d 35334 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 370_000000000000000_COH |7 0 |9 47324 |a KDBK |b KDBK |d 2014-05-22 |e Δωρεά Δέσποινα Μαυρουδή |i 14992014 |l 29 |m 2 |o 370 COH |p 14992014 |r 2021-12-10 |s 2021-11-17 |w 2019-04-28 |y BK |