Τρεις μέρες στα μοναστήρια της Καππαδοκίας /

Περισσότερα για το περιέχομενο του οδοιπορικού θα μάθει ο αναγνώστης διαβάζοντας το βιβλίο. Σημειώνω μοναχά μια σεφερική παρατήρηση: «Ούτε είναι γνωστό πότε άρχισαν να λαξεύουν τα μοναστήρια. Ίσως στα χρόνια του Άι-Βασίλη, και συνέχισαν ώς τους καιρούς των αραβικών επιδρομών και πέρα». Σχεδόν παντού...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Σεφέρης, Γιώργος, 1900-1971 (Συγγραφέας)
Άλλοι συγγραφείς: Κιτρομηλίδης, Πασχάλης Μ., 1949- (Συγγραφέας εισαγωγής κ.λπ.), Λορεντζάτος, Ζήσιμος, 1915-2004 (Συγγραφέας εισαγωγής κ.λπ.), Πετροπούλου, Ιωάννα (Συγγραφέας εισαγωγής κ.λπ.)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Κέντρο Μικρασιατικών Σπουδών, 2005
Έκδοση:3η έκδ.
Θέματα:
LEADER 03851namaa2200337 4500
001 main_32262
003 GR-kkKDBK
005 20191107125207.0
006 a|||||r|||||||||||
008 140115s2005uuuugr#a|||er|||| 000|0dgre d
999 |c 34021  |d 34021 
020 |a 960-87610-4-2 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 271 
100 1 |4 aut  |a Σεφέρης, Γιώργος,  |d 1900-1971  |9 43683 
245 1 0 |a Τρεις μέρες στα μοναστήρια της Καππαδοκίας /  |c Γιώργου Σεφέρη ; καλωσόρισμα Πασχάλης Μ. Κιτρομηλίδης ; πρόλογος Ζήσιμος Λορεντζάτος ; επίμετρο Ιωάννα Πετροπούλου 
250 |a 3η έκδ. 
260 |a Αθήνα :  |b Κέντρο Μικρασιατικών Σπουδών,  |c 2005 
300 |a 108 σ. :  |b εικ., φωτ. ;  |c 24 εκ. +  |e 1 χάρτης 
505 1 |a Εκκλησιά των Σπαθιών -- Εκκλησία των Στεφάνων -- Σκοτεινή Εκκλησιά -- Εκκλησιά της Μηλιάς -- Εκκλησιά των Σανδάλων 
520 |a Περισσότερα για το περιέχομενο του οδοιπορικού θα μάθει ο αναγνώστης διαβάζοντας το βιβλίο. Σημειώνω μοναχά μια σεφερική παρατήρηση: «Ούτε είναι γνωστό πότε άρχισαν να λαξεύουν τα μοναστήρια. Ίσως στα χρόνια του Άι-Βασίλη, και συνέχισαν ώς τους καιρούς των αραβικών επιδρομών και πέρα». Σχεδόν παντού στους τοίχους των πετροκομμένων μοναστηριών, η επίκληση «Κύριε, βοήθει!». Τα χρόνια του Άι-Βασίλη πέφτουν στον 4ο αιώνα μ.Χ. και οι επιδρομές συνεχίζονται πολλούς αιώνες αργότερα. [...] Πώς μπορεί να υπάρχει αντιστοιχία ή σύγκριση ανάμεσα στους πληθυσμούς μιας σημερινής καταναλωτικής κοινωνίας και τους πληθυσμούς της φοβέρας και της σκλαβιάς των πρώτων χριστιανικών αιώνων, τους αφημένους στο έλεος των διαδοχικών επιδρομέων τους. Κάτω από ένα στερέωμα αδιάφορο μέσα σε ένα αινιγματικό και μαθηματικά απροσμέτρητο σύμπαν. Αν σκεφτόμαστε λίγο περισσότερο, θα βλέπαμε πως και οι δύο πληθυσμοί -και ο καλοζωισμένος και ο άλλος- βρίσκονται στην ίδια, τελικά, θέση. 
650 4 |a Ελληνικές ταξιδιωτικές εντυπώσεις  |9 67853 
651 4 |a Καππαδοκία (Τουρκία)  |x Αρχαιότητες, Βυζαντινές  |9 52094 
651 4 |a Καππαδοκία (Τουρκία)  |x Μοναστήρια  |9 50352 
700 1 |4 aui  |a Κιτρομηλίδης, Πασχάλης Μ.,  |d 1949-  |9 45866 
700 1 |4 aui  |a Λορεντζάτος, Ζήσιμος,  |d 1915-2004  |9 44666 
700 1 |4 aui  |a Πετροπούλου, Ιωάννα  |9 12942 
700 1 |a Σεφέρης, Γιώργος,  |d 1900-1971  |t Τρεις μέρες στα μοναστήρια της Καππαδοκίας  |9 101969 
710 2 |4 pbl  |a Κέντρο Μικρασιατικών Σπουδών  |9 27507 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 271_000000000000000_ΣΕΦ  |7 0  |9 45818  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2014-01-15  |e Δωρεά Βασίλης Μεϊχανετσίδης  |i 00192014  |l 1  |o 271 ΣΕΦ  |p 00192014  |r 2019-04-28  |w 2019-04-28  |y BK